دکتر سید حمید سجادی:

برگزاری دوی خیابانی اولویت نخست فدراسیون دوومیدانی است/ باید از مشاوره‌های مناسب استفاده کرد

۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۵:۰۱
کد خبر: ۱۲۶۳۰۷۴
برگزاری دوی خیابانی اولویت نخست فدراسیون دوومیدانی است/ باید از مشاوره‌های مناسب استفاده کرد
وزیر ورزش و جوانان دوومیدانی را از رشته‌های پایه و با اهمیت ورزش کشور خواند و گفت: برای شکوفایی این ورزش همگانی برگزاری دوی خیابانی اولویت نخست فدراسیون دوومیدانی محسوب می‌شود.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید حمید سجادی، پنج‌شنبه شب در پایان سمینار علمی "چالش‌ها و فرصت‌های رشته دوومیدانی" در اردوگاه هفتم تیر شهرستان رامسر اظهار داشت: معتقدم رشته دوومیدانی باید در میان مردم برگزار شود و برای شکوفایی این رشته دوهای خیابانی را در اولویت این رشته ورزشی قرار دادیم تا مردم با سبک ها و جذابیت های این رشته ورزشی بیشتر آشنا و عجین شده و تعداد دوندگان بیشتر شود.

او توجه به نوآوری، رویکردهای علمی و رعایت استانداردها را لازمه شکوفایی این رشته ورزشی برشمرد و ادامه داد: امروزه برای جذب بیشتر افراد جامعه به سمت این رشته ورزشی با بهره گیری از نوآوری خلاقیت در فضاهای پر رفت و آمد شهری نظیر پاساژها پرش با مانع را برگزار می کند تا جذابیت های این رشته را برای مردم نمایش بگذارند.

وزیر ورزش و جوانان به اهمیت رعایت استاندارها در این رشته ورزشی برای کسب رکورد از سوی مربیان و ورزشکاران تاکید کرد و آن را لازمه کسب اقتدار و رکوردهای ماندگار در رقابت ها بزرگ در این رشته عنوان کرد.

او سمینارهای علمی و نشست های اهالی دوومیدانی کشور در کنار یکدیگر را از رویکردهای موثر دانست و اظهار داشت: علاوه بر تزریق علم روز دنیا در دوومیدانی ایران باید از مشاوره های مناسب و درست نیز بهره مند شد.

سجادی خواستار بهره مندی از ظرفیت رسانه ها برای ترویج دوومیدانی شد و برگزاری نشست در شهرستان رامسر را نیز در راستای رویکرد های این وزارتخانه در توسعه گردشگری ورزشی معرفی آن به مردم برشمرد و بر تداوم برگزاری این نشست های علمی و تخصصی در سایر نقاط کشور نیز تاکید کرد.

وزیر ورزش و جوانان ایجاد آکادمی و کمپ را که مورد تقاضای رییس فدراسیون دو و میدانی را از نیازهای مهم اعلام کرد و گفت: هرچه زودتر فرآیند بررسی چگونگی ایجاد این طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز