سفر دو روزه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به اصفهان؛

بازدید میدانی از از زمین چمن مصنوعی کوهپایه و استخرهای هرند، ورزنه و رحیم آباد

۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۸:۰۴:۴۰
کد خبر: ۱۲۶۳۲۳۹
بازدید میدانی از از زمین چمن مصنوعی کوهپایه و استخرهای هرند، ورزنه و رحیم آباد
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صبح امروز جمعه راهی استان اصفهان شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مهندس عاصم یوسفی صبح جمعه ۲۸ آبان ماه در بازدید میدانی از پروژه های استان اصفهان، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های عمرانی ورزش در این استان قرار گرفت.

در این سفر که حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم شریف اصفهان و احمد راستینه نماینده مردم شریف شهرکرد در مجلس شورای اسلامی و همچنین طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز حضور داشتند، بازدید میدانی از زمین چمن مصنوعی کوهپایه، استخر هرند، استخر ورزنه و استخر رحیم آباد صورت گرفت.

احداث زمین چمن مصنوعی کوهپایه توسط اداره کل ورزش استان اصفهان انجام شده و استخرهای هرند و ورزنه حدود ۷۵ درصد و استخر رحیم آباد حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.  در حین این بازدید، مهندس عاصم یوسفی دستورات لازم جهت رفع موانع، تسریع روند کار و تکمیل پروژه ها جهت افتتاح و بهره برداری مردم استان اصفهان را به پیمانکار مربوطه صادر کرد.

در این بازدیدها که از ساعت ۱۰ الی ۱۷ به طول انجامید، ابوالفتحی سرپرست معاونت فنی و مهندسی، خمارلو سرپرست حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و ملاصالحی مدیر فنی منطقه نیز حضور داشتند. این سفر کاری، فردا شنبه نیز ادامه می یابد.

نظر شما