کوروش تشت‌زر در گفت‌وگو با برنا:

استرس باعث توقف استقلال شد/ لیگ امسال جذاب است

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۷:۳۰
کد خبر: ۱۲۶۳۳۵۸
استرس باعث توقف استقلال شد/ لیگ امسال جذاب است
کوروش تشت‌زر، بازیکن اسبق استقلال تهران که با این تیم به افتخارات زیادی رسیده درباره وضعیت فعلی آبی‌پوشان به صحبت پرداخت.

کوروش تشت‌زر،‌ پیشکسوت باشگاه استقلال تهران درباره بازی این تیم مقابل نساجی مازندران به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: استقلال مقابل نساجی خوب بازی کرد اما استرس بیش از حد در زدن ضربات آخر مانع کسب سه امتیاز شد، ضمن این که تیم نساجی بسیار مردانه جنگید و سزاوار کسب یک امتیاز بود.

تشت‌زر افزود: استقلال پتانسیل و شخصیت قهرمانی را دارد، البته عدم حضور یک بازیساز و پاسور باهوش کاملا در میانه زمین مشهود است و به دلیل تغییرات زیاد در خط هافبک و حمله هنوز هارمونی و ارتباط کلامی لازم میان مهاجمان خارجی و دیگر بازیکنان ایجاد نشده که به زمان بیشتری احساس می شود.

هافبک دهه 60 و 70 استقلال درباره کیفیت لیگ گفت: لیگ امسال به خاطر سال منتهی به جام جهانی از جذابیت های بیشتری برخوردار است، البته هنوز اکثر تیم‌ها به فرم ایده‌ال خودشان نرسیده اند. قطعا حضور هواداران به ورزشگاه ها شور و هیجان خاصی به بازی‌ها خواهد داد  و کورس قهرمانی به هفته های آخر کشیده خواهد شد و هیچ بعید نیست که امسال مدعیان سنتی از قافله قهرمانی عقب بیفتند.

او عنوان کرد: استقلال، پرسپولیس و سپاهان هرساله از مدعیان سنتی قهرمانی هستند، البته برای قضاوت کمی زود است.

انتهای پیام/ 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز