امروز منتشر شد؛

پیام فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۰:۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۲۶۳۴۳۴
پیام فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
سید محمد شروین اسبقیان در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف و رشید ایران، بسیجیان عزیز و خانواده‌های آن‌ها در سراسر کشور و به ویژه همکاران بسیجی در وزارت ورزش و جوانان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام سید محمد شروین اسبقیان، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج شجره طیبه ای است که به عنوان سمبل اثرگذاری و کارآمدی در عرصه‌های مختلف شناخته می‌شود. نهاد مقدسی که با ژرف اندیشی حضرت امام خمینی (ره) عینیت یافت و با اندیشه های متعالی رهبر معظم انقلاب همچنان همراه با ارزش های غنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارد.

بسیج و بسیجیان در برهه های مختلف پاسدار منافع و ارزش های کشور بوده و با ایثار و ‌اقتدار همواره کنار رهبر و ملت باقی مانده اند.

روزی بسیجیان در قامت دفاع از کشور و صیانت از انقلاب در دوران دفاع مقدس برآمدند ‌و در برهه دیگر در بازسازی و سازندگی کشور نقش آفرینی کردند و‌ در جبهه فرهنگی به مقابله با جنگ نرم دشمن پرداختند و همچنین در برابر تحریم‌های ظالمانه استکبار ایستادگی کردند و در مبارزه با ویروس عالم گیر کرونا با همه استعدادها، توانایی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و علمی خود وارد میدان شدند و منویات مقام معظم رهبری را در کمک مومنانه محقق ساختند و با ارائه خدمات خداپسندانه و کار و تلاش مضاعف بار دیگر یاری رسان کشور و انقلاب بودند.

اینجانب یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی می دارم و با تکریم خانواده‌های معظم شهدا، زحمات و تلاش‌های ‌وافر و خالصانه همه بسیجیان عزیز در عرصه‌های مختلف را ستایش می کنم و فرا رسیدن هفته بسیج را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خدمت همه بزرگواران در سازمان بسیج ورزشکاران، ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان و هواداران بسیجی و خانواده‌های آن‌ها در سراسر کشور و به ویژه همکاران بسیجی ام در وزارت ورزش و جوانان و کلیه مجموعه های مرتبط، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم و صحت و توفیق روز افزون همگان را در مسیر تعالی اسلام و کشور و خدمت به مردم عزیز از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

سید محمد شروین اسبقیان
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز