فرزانه فصیحی در گفت‌وگو با برنا:

کودایی به تهمت‌ها توجهی نمی‌کند/ زنان ورزشکار ایرانی توانایی‌های خود را ثابت کرده‌اند

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۳۶۱۳
کودایی به تهمت‌ها توجهی نمی‌کند/ زنان ورزشکار ایرانی توانایی‌های خود را ثابت کرده‌اند
دونده سرعتی ایران گفت: برای کسانی که این توهین را انجام دادند تاسف می‌خورم ولی متاسفانه همیشه به همین شکل بوده و برخی گویا تاب موفقیت ایران را ندارند.

فرزانه فصیحی، دونده سرعتی ایران، درباره اتهام فدراسیون اردن به گلر تیم ملی فوتبال زنان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: برای کسانی که این توهین را انجام دادند تاسف می خورم ولی متاسفانه همیشه به همین شکل بوده و برخی گویا تاب موفقیت ایران را ندارند. شاید اگر الان نتیجه چیز دیگری بود از محرومیت و محدودیت بانوان ورزشکار ایرانی صحبت می‌شد و این هم جای تعجب دارد و هم تاسف اما بپذیریم این صحبت‌ها واقعا سطحی است و چیزی از ارزش ورزش ایران و به ویژه ورزشکاری که در معرض این تهمت‌ها قرار می‌گیرد را کم نمی‌کند.

او با اشاره به رشد ورزش بانوان افزود: زنان ورزشکار ایرانی ثابت کردند اگر حمایت شوند و شرایط مهیا باشد توانایی قرار گرفتن روی هر سکوی بین‌المللی را دارند. خوشحالم این روزها این خبر را بیشتر از قبل می‌شنویم. واقعا ورزش بانوان رشد خوبی داشته که به نظرم نشان می‌دهد مسیر درستی برای آن طی شده است.

دومین زن المپیکی گفت: کودایی ورزشکار قوی است و مطمئن هستم اهمیتی به این شایعات بی‌اساس نمی‌دهد. حداقل برای بنده به این شکل است. نباید اجازه بدهیم حواشی تمرکزمان را از قهرمانی دور کند. بعد از المپیک توکیو همین که می‌بینم چقدر علاقه‌مند به دوومیدانی پیدا شده و چه تعداد دختران ایرانی که دوست دارند در این رشته فعالیت کنند انگیزه هم برای ادامه دوچندان می‌شود.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز