حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با برنا:

باید از پرسپولیس حمایت شود/ با اعتماد به کادر فنی، این تیم به اوج بر می‌گردد

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۶۳۷۲۸
باید از پرسپولیس حمایت شود/ با اعتماد به کادر فنی، این تیم به اوج بر می‌گردد
پیشکسوت پرسپولیس اظهار امیدواری کرد تیم یحیی گل‌محمدی در افت فعلی خود را پشت سر گذاشته و بتواند نمایش اخیر خود را با کسب نتایج بهتر در بازی‌های آینده‌اش جبران کند.

حسن خان‌محمدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی اخیر تیم فوتبال پرسپولیس برابر مس رفسنجان گفت: پرسپولیس در حالی در این بازی به تساوی رضایت داد که از نظر فنی شرایط خوبی نداشت و در خانه حریف به نتیجه لازم دست پیدا نکرد. در این مدت ذهن و فکر مربیان و بازیکنان تیم درگیر مسائلی مثل بحث مدیریت، مالی و.... شده و این موضوعات شرایط فنی تیم را تحت تاثیر قرارداد داده است. موضوعی که به اعتقاد من رفع شدنی است و می تواند در طول زمان حل شود.

او در خصوص شرایط فنی این دیدار تاکید کرد: اتفاقات مهم این بازی در نیمه دوم رخ داد و دو تیم بیشتر در نیمه دوم روی دروازه ها ایجاد موقعیت کردند. البته با توجه به نیروها و توانی که از پرسپولیس سراغ داریم باید بگویم بازی پرسپولیس در این دیدار از کیفیت خوبی برخوردار نبود و به نظر می رسید حریف از تاکتیک تیم اطلاعات خوبی داشت. به هر حال پرسپولیس در نقل و انتقالات با محدودیت هایی روبرو شده بود که این محدودیت ها ادامه دارد و دست پرسپولیس در این زمینه بسته است و این موضوع تاثیر زیادی در شرایط کیفی و فنی این تیم ایجاد کرده است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد راه برون رفت تیم از این شرایط افزود: در این مدت فشار ذهنی زیادی روی تیم بوده و زمان لازم است که این فشار و تاثیراتش برطرف شود. فوتبال از این بالا و پایین ها زیاد دارد و در این شرایط باید ضمن دادن انرژی مثبت و زمان به تیم به کادر فنی اعتماد کنیم تا پرسپولیس بتواند دور از هرگونه فشار و حاشیه مشکلات فنی خود را برطرف کرده و تدابیر لازم در بازگشت اندیشیده شده و تیم به روزهای خوب و شرایط مطلوبش بازگردد. در این راستا بازشدن پنجره نقل و انتقالات هم می تواند کمک بزرگی برای پرسپولیس باشد چرا که حضور بازیکنان جدید و نفراتی از جمله بازیکنان تاجیک می تواند شوک خوبی محسوب شود. به نظرم این دو بازیکن از نظر فنی و کیفیت فوتبالی شرایط مطلوبی دارند و به درد پرسپولیس می خورند.

خان‌محمدی در خصوص بازگشت هواداران در بازی پیش روی پرسپولیس به استادیوم و شرایط سرخ‌ها در بازی بعد به خبرنگار برنا گفت: حضور هواداران به طور قطع اتفاق خوبی است که می تواند روی شرایط حال حاضر پرسپولیس هم تاثیرات مثبتی داشته باشد. پرسپولیس با حضور هواداران در این دیدار خانگی می تواند روحیه مضاعفی گرفته و با شرایط بهتری بازی برابر نفت را پشت سر بگذارد و با پیروزی در حضور هواداران برای بازی های بعدی اش هم روحیه ویژه ای بگیرد.

انتهای پیام/ 3

نظر شما