رییس فدراسیون ناشنوایان:

همزمان میزبان دو رویداد مهم جهانی هستیم

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۲:۴۶
کد خبر: ۱۲۶۳۷۶۷
همزمان میزبان دو رویداد مهم جهانی هستیم
رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: برای میزبانی نخستین دوره رقابت‌های تکواندو و کاراته ناشنوایان جهان بسیاری از کشورها از زیر بار مسوولیت شانه خالی کردند ولی با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک توانایی میزبانی همزمان از دو رویداد مهم جهانی را برعهده داریم.

به گزارش برنا ، «مهران تیشه‌گران» امروز (شنبه) در حاشیه مراسم افتتاحیه نخستین دوره رقابت‌های تکواندو و کاراته ناشنوایان جهان اظهار داشت: این میزبانی با همکاری فدراسیون‌های تکواندو، کاراته و هندبال میسر شد و جا دارد از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان تشکر کنم.

 اوافزود: مهمانان خارجی در این رویداد حضور دارند که با وجود همه سختی‌های موجود و محدودیت‌های کرونایی خودشان را به تهران رساندند و منتظر هستیم تا رقابت‌های خوبی را از نمایندگان ایران و تیم‌های شرکت کننده ببینیم.

رییس فدراسیون ناشنوایان اضافه کرد: قرار بود وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه حضور داشته باشد اما در آخرین لحظات به دلیل مشغله کاری از حضور وی محروم شدیم اما قول گرفتیم در مراسم اختتامیه سید حمید سجادی را در کنار خود داشته باشیم.

 او افزود گفت: ۱۴ تیم خارجی در تکواندو و هشت تیم خارجی در کاراته ‌در دو بخش زنان و مردان حضور دارند که باعث افزایش سطح کیفی این مسابقات خواهد شد.

نخستین دوره رقابت‌های تکواندو و کاراته ناشنوایان جهان از فردا (یکشنبه) در خانه تکواندو و سالن هندبال آغاز شده و تا سوم آذرماه ادامه خواهد داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز