صبح امروز و با حضور مسئولان صورت گرفت؛

تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پارالمپیک توکیو

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۲۶۳۹۳۲
تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پارالمپیک توکیو
مراسم تجلیل از مدال‌آوران و کادرفنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو برگزار شد.

به گزارش برنا، مراسم تجلیل از مدال آوران و کادر فنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو توسط فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان صبح امروز با حضور مریم کاظمی پور سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک، عبدالحمید احمدی مشاور وزیر، شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولان، مسوولین سازمان بسیج ورزشکاران، علیرضا خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و جمعی از مدال آوران بازی‌های پارالمپیک توکیو در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد.

در این مراسم از ساره جوانمردی در رشته تیراندازی، حامد امیری، سعید افروز، امان الله پاپی، صادق بیت سیاح، هاشمیه متقیان (در پرتاب نیزه)، سجاد محمدیان و علیرضا مختاری (در پرتاب وزنه)، روح الله رستمی دارنده مدال طلا پاراوزنه برداری، حامد صلحی پور، منصور پورمیرزایی، امیر جعفری (دارنده مدال نقره) و سامان رضی مدال برنز بازی‌های پارالمپیک توکیو و 12 نفر از ملی پوشان والیبال نشسته به همراه کادر فنی و روسای انجمن‌های این چهار رشته ورزشی توسط فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان تجلیل به عمل آمد.

عبدالحمید احمدی مشاور وزیر در مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های پارالمپیک توکیو با برجسته سازی معنویت و ایثار در میادین ورزشی، گفت: ورزشکاران سفیرانی هستند که می‌توانند فرهنگ ایرانی اسلامی را در سطح جهان ترویج دهند.

او افزود: امروز خدا را شاکر هستم که قهرمانان ما تکیه بر فرهنگ معنوی  پهلوان هم هستند و در میادین بزرگ ارزش‌ها را متجلی می‌کنند. وقتی مقام معظم رهبری درباره ورزشکاران صحبت می‌کنند، به ارزش‌ها اشاره می‌کنند و این یعنی موفقیت در میدان رقابت و اخلاق.

احمدی تصریح کرد: امیدوارم ورزشکاران و قهرمانان ما سفیر معنویت، اخلاق و ایثار در سطح جهان باشند و این اتفاقات در بازی‌های پارالمپیک جوانان بحرین نیز ادامه داشته باشد.

نظر شما