شاهین خیری در گفت‌وگو با برنا:

استقلال به بازیساز نیاز دارد/ به فوتبال زیبا جام نمی‌دهند

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۶۴۶۶۶
استقلال به بازیساز نیاز دارد/ به فوتبال زیبا جام نمی‌دهند
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: با فوتبال زیبا نمی‌توان جام گرفت و مهم کسب نتایج خوب است.

شاهین خیری، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال، درباره عملکرد استقلال در مسابقات لیگ برتر به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: روند استقلال کاملا مثبت بوده است. شاید در بازی مقابل نساجی مازندران نتیجه حاصل نشد اما بازی زیبایی را شاهد بودیم. همه چیز در استقلال روبه رشد است جز ضعف‌های کوچکی که در سیستم دفاعی مشاهده می‌شود.

او در ادامه افزود: استقلال به خوبی پرس می‌کند. در این مواقع بازیکنان برای پس گرفتن توپ به سرعت دست به کار می‌شوند و تمام تلاش‌شان را برای مالکیت دوباره توپ انجام می‌دهند. در حال حاضر نقطه ضعف خاصی اگر بخواهیم نام ببریم، عدم وجود یک بازیساز باکیفیت است، کسی که در استقلال بتواند مهاجمین را تغذیه کند و آن‌ها را در موقعیت گل قرار دهد وجود ندارد. چند سال است که این مشکل وجود دارد.

هافبک اسبق آبی‌پوشان عنوان کرد: چند سالی بود که اسماعیلی این وظیفه را برعهده گرفته بود اما او توانا‌یی‌های این پست را نداشت. داریوش شجاعیان هم به همین ترتیب. منظور من بازیکنی است که با خلاقیت خود باعث تک به تک، گرفتن پنالتی یا موقعیت‌سازی شود. اگر استقلال در این پست یک بازیکن جذب کند به بازیکن دیگری نیاز ندارد زیرا در هر پست یک یا 2 بازیکن خوب وجود دارد. حیف شد ریگی رفت. او درجه یک بود. اگر بازیکنان در حال حاضر از 100 نمره 70 باشند، با یک بازیساز همه چیز کامل می‌شود.

خیری درباره عملکرد بازیکنان خارجی استقلال گفت: یامگا بازیکن بسیار خوبی است. ژستد در این 2 بازی خوب نبوده اما توانایی‌هایش را نشان می‌دهد و باید به او زمان داد تا تاثیرگذار ظاهر شود.

وی در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال و دیگر تیم‌ها گفت: شانس قهرمانی را همه تیم‌ها دارند. 5 یا 6 تیم چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد شانس قهرمانی دارند. البته زود است درباره این مساله قضاوت کرد. امسال استقلال فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته و در کنار نمایش خوب اما باید نتیجه هم کسب کرد. بارسلونای کومان هم بد بازی نمی‌کرد اما دائما شکست می‌خورد. پس تنها بازی زیبا مهم نیست. با فوتبال زیبا نمی‌توان جام گرفت و مهم کسب نتایج خوب است.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز