خوش‌خبر: ای کاش همه مجموعه‌ها همانند والیبال آرمان داشتند

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۱:۱۹
کد خبر: ۱۲۶۵۱۲۴
خوش‌خبر: ای کاش همه مجموعه‌ها همانند والیبال آرمان داشتند
سرپرست سابق تیم ملی والیبال با تاکید بر این‌که بدون آرمان، ترسیم درست و برنامه‌ریزی دقیق امکان‌ پذیر نیست، گفت: ترسیم آرمان برای یک مجموعه ضروری است و ای کاشه همه مجموعه‌ها همانند والیبال آرمان داشتند.

به گزارش برنا، فدراسیون والیبال 30 آبان‌ماه آرمان‌های خود تا پایان سال 2024 را رسانه‌ای کرد که قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر المپیک پاریس و قهرمانی مردان جهان روسیه از جمله آنان است.

امیر خوش‌خبر درباره آرمان‌های والیبال ایران گفت: یک مجموعه برای اینکه بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و بداند در زمانی که خودش انتظار دارد به کجا میخواهد برسد، باید آرمان تعریف کند.

وی با تاکید بر این‌که بدون آرمان، ترسیم درست و برنامه ریزی دقیق امکان‌ پذیر نخواهد بود، افزود: داشتن آرمان برای برنامه‌ریزی خیلی دقیق و علمی یک مجموعه ضروری است.

سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: اینکه چند درصد از آرمان تحقق یابد خیلی مهم نیست؛ مهم این است که فدراسیون والیبال آرمانی را ترسیم و هدف گذاری کرده است و در ادامه نیز باید راه رسیدن به هدف را تبیین و ترسیم کند و برنامه‌ریزی و تلاش هم بعد از آن است.

وی ادامه داد: ای کاش همه مجموعه‌ها آرمان‌هایی بلند پروازانه داشته باشند زیرا داشتن آرمان خیلی مهم است. هر چند درصد از آرمان را محقق شود برای آن سیستم برد هست.

فهرست آرمان‌های والیبال ایران از سال 2021 تا 2024 بر اساس انتظارات و اولویت‌های تعیین‌شده به شرح ذیل است که مورد نخست در رقابت‌های توکیو محقق شد:

1. مدال طلای مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2021

2. مدال طلای بازی‌های آسیایی 2022

3. صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان 2022 (برای نخستین مرتبه در تاریخ)

4. مدال طلای مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2023

5. صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات جام جهانی 2023 (برای نخستین مرتبه در تاریخ)

6. صعود به جمع چهار تیم برتر بازی‌های المپیک 2024 پاریس (برای نخستین مرتبه در تاریخ)

7. صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی زنان آسیا 2023 (برای نخستین مرتبه در تاریخ)

8. صعود والیبال ساحلی به بازی‌های المپیک 2024 (برای نخستین مرتبه در تاریخ)

انتهای پیام//

نظر شما