جدال استقلال با استقلالی‌ها

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۶۵۱۴۸
عصر امروز در سیرجان، تیم فوتبال گل‌گهر از ساعت 16 میزبان استقلال خواهد بود.

به گزارش برنا؛ اولین چالش جدی فرهاد مجیدی در بازی این هفته رقم می‌خورد. جایی که شاگردانش باید مقابل گل‌گهر صف‌آرایی کنند. جدال مجیدی و قلعه‌نویی به دلیل حاشیه‌هایی که اطراف این دو نفر بوده همواره جذابیت‌های خود را داشته است. مجیدی که سابقه بازی زیر نظر قلعه‌نویی را دارد به عنوان مربی مقابل او برنده مطلق بوده و 4 بار پیاپی او را شکست داده. هم مقابل سپاهان و هم مقابل گل‌گهر.

این بار اما به نظر می‌رسد اوضاع فرق کند. آبی‌ها بعد از شروعی عالی حالا دو هفته است که بردی نداشته اند و باید خارج از خانه مقابل تیم پرمهره قلعه‌نویی قرار گیرند. استقلال از لحاظ تاکتیکی و تیمی هنوز به انسجام لازم نرسیده و با کمی بدبینی می‌توان گفت در صورت ناکامی در این دیدار، آن‌ها اندکی از کورس عقب می‌افتند. بازیکنان خارجی این تیم در بازی قبل خوب ظاهر نشدند و حالا مشخص نیست در ترکیب استقلال در این بازی قرار می‌گیرند یا خیر.

در سمت مقابل تیم قلعه‌نویی امسال شروعی عالی مقابل تراکتور داشت و همه سیرجانی‌ها را یگ کاندیدای جدی قهرمانی می‌دانستند اما با مصدومیت بازیکنان و حواشی درون تیمی حالا گل گهر اندکی از صدر دور شده. به هیچ عنوان نباید این تیم را از جمع مدعیان خارج دانست اما خط زدن نام فروزان و تبریزی برای بازی مقابل استقلال می‌تواند شانس آن‌ها را برای برتری کاهش دهد.

گل‌گهر هفته گذشته نتوانست صعنت نفت را شکست دهد و در امر گلزنی ناکام نشان داد. حالا باید دید می‌تواند با چاشنی انگیزه بازیکنانی که اغلب سابقه بازی در استقلال را دارند،‌ آبی‌پوشان تهرانی را شکست دهند یا خیر؟

***

استقلال در لیگ 4 بار به مصاف گل گهر رفته که یک بار مقابل گل‌گهر شکست خورده و تنها شکست استقلال مقابل گل گهر با سرمربیگری مجیدی ثبت شده است.

آخرین برد قلعه‌‌نویی مقابل استقلال در لیگ هجدهم رقم خورد که سپاهان در تهران توانست پیروز باشد.

در استقلال بازیکنی سابقه حضور در گل‌گهر را ندارد اما در گل‌گهر هم بازیکنان زیادی چون برزای، باقری،‌ سهرابیان، تبریزی،‌ فروزان و... سابقه حضور در استقلال را دارد و هم سرمربی این تیم امیر قلعه‌ نویی.

***

استقلال در صورت برد پرگل (داشتن تفاضل بهتر نسبت به آلومینیوم) صدرنشین می‌شود. بدترین حالت هم برای این تیم سقوط به رتبه هفتم خواهد بود.

گل‌گهر در صورت ناکامی پیکان، سپاهان و آلومینیوم می‌تواند با برنده شدن به صدر برسد و در صورت ناکامی در بدترین حالت رتبه نهم را در اختیار خواهد گرفت.

انتهای پیام// 3

نظر شما