محسن رضوانی: واترپلو می‌تواند به فینال بازی‌های آسیایی صعود کند/ امیدوارم استقبال خوبی از لیگ شنا شود

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۶۵۱۹۱
محسن رضوانی: واترپلو می‌تواند به فینال بازی‌های آسیایی صعود کند/ امیدوارم استقبال خوبی از لیگ شنا شود
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا ابراز امیدواری کرد از لیگ شنا استقبال خوبی صورت بگیرد.

محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، درباره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر شنا بعد از دو سال وقفه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: متاسفانه کووید 19 آسیب زیادی را به ورزش زد و این آسیب‌ها در رشته‌های پایه و به ویژه شنا دوچندان بود چون سایر رشته‌ها به راحتی می‌توانستند برای حفظ آمادگی در مکان‌های متفاوت حضور داشته و فعالیت خود را از سر بگیرند و این اواخر هم اکثر سالن‌های ورزشی و تمرین شان باز بود اما در دو سال گذشته تمام استخرها تعطیل بودند و عملا قهرمانانی که در این رشته فعالیت داشتند ضربه خوردند.

وی ادامه داد: از تابستان به صورت کاملا گسترده و جدی پیگیری‌ها برای از سرگیری فعالیت‌های رشته‌های آبی را انجام دادیم. هفته گذشته هم اولین جلسه برگزاری مسابقات لیگ را داشتیم. فکر می‌کنم امسال بعد از دو سال دوری ورزشکاران استقبال خوبی از لیگ صورت بگیرد. تاکنون 10 اعلام آمادگی کردند که به احتمال قوی از یک دی ماه نیز مسابقات را آغاز خواهیم کرد.

رضوانی در مورد برنامه‌ریزی فدراسیون برای تیم‌ ملی جهت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: 9 ماه تا شروع بازی‌های آسیایی فرصت است و فکر می‌کنم تنها کشوری باشیم که از حالا تمرینات‌مان را شروع کردیم. واترپلو ایران دوره قبل در جاکارتا بعد از 44 سال تاریخ سازی کرد و مدال برنز رقابت‌ها را به دست آورد هدف‌مان دفاع از این عنوان و البته حضور در فینال مسابقات است. در شنا هم مسابقات قهرمانی جهان را داریم که دو نماینده ما در آذرماه راهی مسابقات خواهند شد. خوشبختانه شنای ایران در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته هرچند کرونا با محدودیت‌هایی که داشت شرایط را سخت کرد اما در المپیک توکیو باز هم ثابت کردیم هنوز هم در راه موفقیت هستیم و این مسیر را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز