شاهین بیانی: بازی مقابل گل‌گهر نه،‌ همه بازی‌ها برای استقلال مهم است/ باید از مجیدی حمایت شود

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۶۵۲۰۰
شاهین بیانی: بازی مقابل گل‌گهر نه،‌ همه بازی‌ها برای استقلال مهم است/ باید از مجیدی حمایت شود
شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا به حمایت از مجیدی پرداخت و اعلام کرد: با توجه به نتایج ابتدای فصل، استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است.

شاهین بیانی، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره عملکرد آبی‌پوشان در مسابقات لیگ برتر به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: روند استقلال بد نبوده است. در 5 هفته ابتدایی، استقلال بدون شکست بوده و 2 تساوی مقابل تیم‌های خوب داشته است. با توجه به نتایج به دست آمده در لیگ‌های گذشته که اغلب شروع‌های استقلال با شکست توام بود، می‌توان گفت شروع استقلال خوب بوده است. جدا از نتایج باید به شجاعت مجیدی اشاره کرد که یک دروازه‌بان جوان به آینده استقلال معرفی کرد. رضایی با بازی که انجام داد مژده داد که استقلالی ها صاحب دروازه بانی بزرگ خواهند شد.

وی در ادامه افزود: بازیکنان خارجی باید از سطح بازیکنان داخلی بهتر باشند. فکر می‌کنم یامگا هرچه به محوطه جریمه حریف نزدیک‌تر بازی کند مفیدتر است. در بازی مقابل ذوب‌آهن هم دیدیم که گلزنی کرد. حضور او در نزدیک دروازه حریف بسیار خوب خواهد بود و فکر می‌کنم مجیدی هم این مساله را متوجه شده است. امیدوارم هم یامگا و هم رودی ژستد بازیکن در استقلال موفق باشند. مشکل استقلال در این سال‌ها در قبل خط دفاعی بوده و هنوز هم نیاز داریم یک بازیکن باتجربه در قلب خط دفاعی داشته باشیم. در دفاع 3 نفره فعلی اگر یک بازیکن با تجربه باشد، مهم خواهد بود.

کاپیتان اسبق آبی‌پوشان عنوان کرد: فرهاد مجیدی از خانواده استقلال است و حمایت از او اهمیت بسیار بالایی دارد. مدیریت در نتیجه گرفتن اهمیت زیادی دارد. از زمانی که آجرلو روی صندلی مدیریت نشسته اوضاع کاملا متفاوت شده و امیدوارم هواداران و پیشکسوتان همه حامی تیم باشند تا استقلال موفق باشد.

بیانی درباره بازی استقلال مقابل گل‌گهر گفت: تمام بازی‌های استقلال مهم است نه فقط بازی مقابل گل گهر. بازی مقابل گل گهر یک بازی خارج از خانه است و مشکل است. البته از تیم حریف چند بازیکن سابقه حضور در استقلال را دارند و بازی خانوادگی حساب می‌شود. امیدوارم استقلال در این بازی موفق شود و با کسب این امتیازات مهم در راه قهرمانی شرایط خود را بهتر کند.

وی در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: صددرصد استقلال شانس قهرمانی دارد و شانس اول است آن هم با این نتایج ابتدای فصل. یک سری تیم‌ها مانند استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ دارند و نتایج و روند استقلال باعث شده من به این تیم امیدوار باشم.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز