کاشانی‌ها در کوره ذوب‌آهن/ مدافع عنوان قهرمانی میهمان مسی‌ها

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۹:۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۲۶۵۳۷۶
کاشانی‌ها در کوره ذوب‌آهن/ مدافع عنوان قهرمانی میهمان مسی‌ها
تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان صدرنشین لیگ برتر زنان در هفته ششم مرحله مقدماتی میزبان باریج اسانس کاشان است و پیروزی در این مسابقه اهمیت زیادی برای دو تیم دارد.

به گزارش برنا، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (پنج‌‌شنبه) با پنج دیدار در شهرهای رفسنجان، شیراز، تهران (دو دیدار) و اصفهان پیگیری می‌شود.

در حساس‌ترین دیدار این هفته که در سالن ملت اصفهان برگزار می‌شود، شاگردان فریبا صادقی سرمربی ذوب‌آهن به مصاف باریج اسانس کاشان می‌روند.

نماینده اصفهان با پنج برد و 15 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و کاشانی‌ها نیز با چهار برد و 13 امتیاز، رتبه سوم جدول را به خود اختصاص دادند. این مسابقه شهرآورد استان اصفهان نیز محسوب می‌شود و باید منتظر ماند تا چهره فاتح شهرآورد مشخص شود.

در دیگر مسابقه مهم این هفته تیم سایپا مدافع عنوان قهرمانی در سالن 9 دی رفسنجان میهمان مسی‌ها است. نارنجی‌پوشان با پنج برد و 14 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند و در انتظار کوچکترین غفلت ذوب‌آهن برای کسب رتبه نخست جدول هستند.

بنابر این شاگردان مریم السادات هاشمی در تیم سایپا باید در هفته ششم حریف خود مس رفسنجان را که با دو برد و هفت امتیاز در جایگاه ششم است، شکست دهند و امید زیادی به عملکرد نماینده کاشان داشته باشند تا آنها را صدرنشین کند.

تیم پیکان که در هفته پنجم سومین برد خود را به دست آورد، این هفته در خانه والیبال تهران میزبان ریف اصفهان یکی از تیم‌های بدون برد این مسابقات است. پیکانی‌ها با سه برد و 9 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارند و در صورت پیروزی در این مسابقات تغییری در جایگاهشان ایجاد نخواهد شد.

اما تیم ستارگان فارس که با سه برد و هشت امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند در صورت شکست حریف خود در هفته ششم و ناکامی پیکان در تهران، می‌تواند جایگاه این تیم را به دست آورد.

حریف این هفته ستارگان فارس، تیم والیبال بانوان ورامین است که بدون برد و امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و از نظر داده‌های آماری لیگ برتر زنان، شکست نماینده ورامین در سالن ابوالحسنی شیراز به دور از انتظار نیست.

خانه والیبال تهران در هفته ششم لیگ برتر زنان شاهد برگزاری دو مسابقه خواهد بود و در دیدار دوم این سالن، تیم‌های مهرسان و جوانان زرتشتی یزد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مهرسان با دو برد پنج امتیاز در جایگاه هشتم است و نماینده یزد با یک برد سه امتیاز یک پله پائین‌تر از مهرسان قرار دارد و این موضوع جذابیت این مسابقه را دو چندان کرده است.

** برنامه کامل هفته ششم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 14

پیکان تهران – ریف اصفهان

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16

مس رفسنجان – سایپا تهران

شیراز، سالن ابوالفتحی، ساعت 16

ستارگان فارس – شهرداری ورامین

اصفهان، سالن ملت، ساعت 16

ذوب‌آهن اصفهان – باریج اسانس کاشان

تهران، خانه والیبال، ساعت 17

مهرسان – جوانان زرتشتی یزد

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز