ایراندوست: به بازگشت ملوان به لیگ برتر امیدواری زیادی داریم/ پژمان و مازیار سنگ تمام گذاشته‌اند

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۶۵۷۲۰
ایراندوست: به بازگشت ملوان به لیگ برتر امیدواری زیادی داریم/ پژمان و مازیار سنگ تمام گذاشته‌اند
سرمربی پیشین ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار امیدواری کرد انزلی‌چی‌ها با روند خوبی که در پیش گرفته‌اند برای فصل بعد مجوز حضور در لیگ برتر را به دست آورند.

نصرت ایراندوست، پیشکسوت باشگاه ملوان بندر انزلی، با مثبت ارزیابی کردن شرایط ملوان در خصوص وضعیت فعلی این تیم در لیگ دسته اول به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در حال حاضر این تیم و باشگاه از ساختار و شرایط مطلوبی برخوردار است و پژمان نوری و مازیار زارع در کنار دیگر عوامل باشگاه برنامه‌ریزی‌های خوبی را برای ملوان داشته و این وضعیت مطلوب در نتایجی که کسب شده، کاملا ملموس است. امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه پیدا کند و ملوان بتواند پس از چند فصل دوری از لیگ برتر، به سطح اول فوتبال ایران بازگردد.

پیشکسوت فوتبال انزلی تاکید کرد: علاوه بر شرایط فنی خوب و بازیکنان و نیروهای فوتبالی خوبی که در این تیم حضور دارند، حامی مالی ملوان هم در این فصل دوشادوش این باشگاه است و در کنار پژمان نوری و مازیار زارع که از تجربه فنی و مدیریتی خوبی برخوردار شده‌اند، مجموعه خوبی را برای ملوان تشکیل داده‌اند و به اعتقاد من امسال، سال ملوان است.

ایراندوست در خصوص شرایط فنی ملوان در هفته‌هایی که از رقابت‌های لیگ گذشته است، به خبرنگار برنا گفت: شرایط فنی خوب است و در کنار نیروهای جوان و با انگیزه، نفرات باتجربه ای هم حضور دارند تا تیم یکدستی را از ملوان شاهد باشیم. تیمی که با آمار گلزنی مطلوب و بدون شکست پس از 7 بازی، جایگاه خوبی را در صدر جدول به دست آورده تا هواداران این تیم از نتایج کسب شده کاملا راضی و خرسند باشند و امیدوارانه برای حضور دوباره در لیگ برتر، از ملوان حمایت کنند.

وی نقش نوری و زارع را به عنوان نیروهای بومی و فوتبالی در راس باشگاه و تیم را مثبت دانست و در این خصوص تصریح کرد: این دو چهره شاخص در فوتبال انزلی از شخصیت بالایی برخوردار هستند و توانسته‌اند شرایط خوبی را حاکم کنند و برای تیم سنگ تمام بگذارند. مسئولان هم با حمایت‌ها از این دو جوان خوش‌فکر وضعیت خوبی را ایجاد کردند تا همه به بازگشت دوباره ملوان به لیگ برتر امیدواری‌های زیادی داشته باشیم.

انتهای پیام// 3

نظر شما