سیدجلال حسینی: با کمک هواداران بازی به بازی قوی‌تر می‌شویم

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۲۱:۵۶:۱۰
کد خبر: ۱۲۶۵۸۱۸
سیدجلال حسینی: با کمک هواداران بازی به بازی قوی‌تر می‌شویم
کاپیتان پرسپولیس ایران گفت: هواداران، بازوی قدرتمند ما هستند. بازی به بازی بهتر و با کمک هواداران قویتر می‌شویم.

به گزارش برنا؛ سیدجلال حسینی به دلیل آسیب دیدگی دیدار مقابل صنعت نفت آبادان را از دست داد ولی کاپیتان همیشه در چنین مواقعی هم اصرار دارد که کنار هم تیم‌هایش حضور داشته باشد. او برای بازی امشب (چهارشنبه) هم  برای همراهی هم‌تیمی‌هایش در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بود.

وی در پایان این بازی برابر خبرنگاران حاضر شد و ضمن تبریک پیروزی سرخپوشان به هواداران پرسپولیس گفت: باعث خوشحالی ما بود که هواداران را می‌دیدیم. آن‌ها از بازوی قدرتمند ما هستند و خدا را شکر که برنده شدیم. بچه‌ها عالی بازی کردند و سه امتیاز خوب را گرفتیم.

حسینی افزود: بازی به بازی بهتر می‌شویم. چند سال سختی‌های زیادی را تحمل کردیم و قهرمانی‌های خوبی گرفتیم. الان هم شرایطمان بهتر می‌شود. بازیکنان جدید کار می‌کنند. امیدوارم روز به روز با کمک هوادارانمان قوی‌تر شویم.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به سوالی مبنی بر این که تاثیر منفی فقدان VAR در این بازی نیز احساس شد، خاطر نشان کرد: نبود این امکان در تمامی بازی‌ها حس می‌شد و می‌شود. امیدوارم هر چه زودتر این امکانات فراهم شود.

سیدجلال درباره حضور عزیزی خادم در اردوی تیم صنعت نفت پیش از تقابل با پرسپولیس گفت: لطفا از این سوالات حاشیه‌ای نپرسید.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره واکنش وزیر ورزش و جوانان و اظهاراتی که داشت، تصریح کرد: مشکلاتی که داریم باید بیان کنیم. چه بازیکن و چه مربی مشکلات زیادی داریم. همیشه هم در مورد آنها صحبت می‌کنیم. وقتی پرسپولیس و استقلال زیر نظر آقای سجادی است باید دیدگاه دیگری داشته باشند و به این دو تیم کمک کنند. واقعا شرایط خیلی خوبی نداریم. امیدوارم همه چیز درست و شرایط‌مان بهتر شود.

 

 

نظر شما