حسینی: سولدو مربی بادانشی است/ پدیده را اصلا دست‌کم نگرفتیم

۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۶۰۹۲
حسینی: سولدو مربی بادانشی است/ پدیده را اصلا دست‌کم نگرفتیم
مدافع قرمزهای تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا با اشاره به نتایج اخیر تیمش تاکید کرد: امیدوار هستیم به زودی شرایط بهتری را در جدول به دست آورده و در کورس مدعیان برای رسیدن به موفقیت های بعدی مان تلاش کنیم.

عبدالله حسینی، مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز، در مورد بازی اخیر تراکتور برابر پدیده به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی خوب و جانداری را در این دیدار از دو تیم شاهد بودیم اما بچه‌های ما توانستند در بحث مالکیت و در اختیار داشتن توپ و میدان بهتر از پدیده عمل کنند و خوشبختانه پیروزی خوب و مهمی را در خانه کسب کردیم.

وی افزود: پدیده با وجود این که جایگاه خوبی در جدول ندارد در این بازی نمایش  فوتبالی خوبی را ارائه کرد. معمولا میثاقیان تیم‌های خوبی دارد و برابر ما هم این تیم تلاش زیادی داشت و با آگاهی از فوتبال این تیم اصلا به جایگاه پدیده خراسان در جدول توجه نکردیم و پدیده را به هیچ عنوان دست کم نگرفتیم و توانستیم برد خوبی را به دست آوریم.

مدافع تبریزی‌ها تغییرات کادر فنی تراکتور را مثبت ارزیابی و در مورد حضور سولدو به عنوان سرمربی جدید تصریح کرد: خوشبختانه تغییراتی که در کادر فنی داشتیم جواب خوبی داد و کل تیم با انگیزه و نظم تیمی بیشتری کار را ادامه می‌دهیم و با تمرکز بالا تلاش می‌کنیم بازی به بازی هم از نظر فوتبالی و هم از جهت نتیجه‌گیری شرایط بهتری را کسب کنیم. سولدو مربی بادانشی است و تلاش می‌کنیم با حضور او و تلاش بیشتر تراکتور را به جمع مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه بازگردانیم.

عبدالله حسینی در خصوص بازی بعدی تراکتور برابر فولاد در هفته هفتم لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: فولاد جزو تیم‌های خوب و پرمهره لیگ امسال است که با بازگشت جواد نکونام شرایط بهتری را کسب کرده و به نوعی احیا شده است. تیم‌های نکونام تیم های خوب و منسجمی هستند و می‌دانیم در دیدار برابر این تیم در اهواز بازی سختی داریم اما تراکتور هم در دو هفته اخیر شرایط خوبی را به دست آورده و ما هم قسم شده‌ایم تا در اهواز هم به پیروزی برسیم و دست پر این دیدار را نیز به پایان برسانیم.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز