شناسایی ۱۴ تیم برتر در جام حذفی در دیدارهای جنجالی/صدرنشین لیگ یک حذف شد!

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۱:۴۹
کد خبر: ۱۲۶۶۷۷۶
شناسایی ۱۴  تیم برتر در جام حذفی در دیدارهای جنجالی/صدرنشین لیگ یک حذف شد!
مرحله سوم از رقابت های جام حذفی ایران امروز با شگفتی هایی همراه شد و تیم های سرشناسی از گردونه این رقابت ها حذف شدند.

به گزارش برنا، مرحله سوم از رقابت های جام حذفی، امروز با برگزاری 16 دیدار به پایان رسید که شکست و حذف سایپا و ملوان در این مرحله از رقابت ها، مهمترین اتفاقات رخ داده بود.

استقلال خوزستان  صفر - خلیج فارس ماهشهر 1

آبی های خوزستان که روزگاری قهرمان لیگ برتر ایران شده بودند، امسال وضعیت تقریبا مطلوبی در دسته یک دارند و در دربی خوزستان نیز میزبان ماهشهری ها بودند که نتوانستند از فرصت پیش آمده استفاده کنند و این مسابقه با تک گل کاوه مختاری در دقیقه 91 به سود خلیج فارس به پایان رسید.

در این دیدار جنجالی علی کیانی فر و امیرحسین موسی زاد دو بازیکن استقلال خوزستان با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند.

ویستاتوربین ٣ - پیام کاشان ١

در یکی دیگر از رقابت های این مرحله، ویستاتوربین مقابل تیم دسته سومی پیام کاشان با سه گل به برتری رسید و راهی مرحله بعدی شد.

هادی خیری در این بازی توانست در نیمه اول با گل خود ویستاتوربین را برنده راهی رختکن کند و در نیمه دوم هم مرتضی حسینی با ضربه ایستگاهی دیدنی خود گل دوم را ثبت کرد و گل سوم بازی نیز توسط همین بازیکن رقم خورد. نماینده کاشان در دقایق پایانی بازی موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند تا این بازی با برتری ٣-١ شاگردان میلاد بلادی به پایان برسد و این تیم تهرانی راهی بعدی این رقابت‌ها شود.

مس کرمان 1 (6) – خوشه طلایی ساوه 1 (5)

کرمانی ها در دیداری جنجالی که 2 اخراجی در پی داشت، در ضربات پنالتی موفق شدند راهی دور بعد شوند. در این دیدار امید پورقنبری برای میزبان گلزنی کرد و محمد سرفراز نیز زننده تک گل تیمش بود. البته این بازیکن با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد و در سمت مقابل نیز امیر طاهر از مس کرمان کارت قرمز دریافت کرد. در نهایت این بازی در ضربات پنالتی به سود مس به اتمام رسید.

بنتو حسام مهر فارس 1 – آرمان گهرسیرجان 4

آرمان گهر که اکنون در رتبه دوم جدول لیگ دسته یک حضور دارد، کار سختی برای صعود به مرحله بعد نداشت. در این بازی امین اسدی، حسین احمدی و علی وزیری پناه(2 گل) برای سیرجانی ها گلزنی کردند تا این تیم راهی مرحله بعد این پیکارها شود.

قشقایی شیراز صفر  (4) - شاهین بندرعامری بوشهر  صفر (2)

بندرعامری ها که فصل گذشته شگفتی ساز رقابت های جام حذفی شده بودند و با شکست آبرومندانه برابر پرسپولیس از دور رقابت ها کنار رفته بودند، امسال نیز تا آستانه گرفتن یقه یکی از تیم های مطرح دسته یک پیش رفتند که در گام آخر کم آوردند.

قشقایی نتوانست در طول 120 دقیقه از فرصت میزبانی برابر شاهین بندرعامری استفاده کند و پس از تساوی بدون گل، این تیم شیرازی در ضربات پنالتی موفق به شکست میهمان خود شد.

رایکا بابل 2 - اسپاد الوند 1

شاگردان پیروز قربانی روز سختی را برابر اسپاد گذراندند. این تیم با دبل برهان عابد در برابر تک گل سعید بصیری توانست از سد اسپاد الوند گذشته و راهی دور بعد شود. رایکا که در رده نهم لیگ دسته اول قرار دارد، با این پیروزی خود را برای دیدار حساس هفته بعد برابر تیم رده سومی قشقایی آماده می کند.

نود ارومیه 2 - ون پارس نقش جهان 1

دیدار میان دو تیم دسته دویی به سود نماینده ارومیه به پایان رسید. نود که فصل قبل از دسته یک به دسته دوم سقوط کرد، توانست با گل بخودی حریف و گل برتری بخش امید رضایی در مقابل تنها گل ایمان کیانی از سد حریف خود گذشته و راهی دور بعدی شود. در این بازی عرفان زرینی از ون پارس با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

شمس آذر قزوین 5 - دو کوهه اندیمشک 2

شمس آذر که رقابت های لیگ دسته یک را خوب آغاز نکرده و در رده شانزدهم جای دارد، موفق شد در دیداری یک طرفه از سد حریف خود عبور کند. در این مسابقه عباس عسکری، فرید امیری، امیرمسعود سرآبادانی، جواد رفیعی (2گل) برای تیم شمس آذر گلزنی کردند و عباس حیاری به همراه فیروز ولی نژاد گلزنان دو کوهه اندیمشک بودند.

شهرداری نوشهر 4 - جواهری منصور آبیک 1

در یکی دیگر از دیدارهای این مرحله نیز تیم دسته دویی شهرداری نوشهر موفق شد از سد تیم دسته سومی جواهری عبور کند. برای میزبان در این مسابقه محمد صابری پور، مجید ایوبی، گل بخودی و رهنما گلزنی کردند تا این تیم نیز راهی دور بعدی این پیکارها شود.

شهرداری همدان  صفر - خیبر خرم آباد 1

خرم آبادی ها در روزی که یک یار نیز کمتر داشتند، موفق شدند در دیداری سخت و نزدیک با یک گل از سد شهرداری همدان عبور کنند. در این مسابقه شهرداری همدان که در دسته یک رقابت پایاپایی با خیبر دارد و هر دو تیم 12 امتیازی هستند، از فرصت خوب میزبانی استفاده نکرد و در این دیدار تن به شکست داد.

فرزاد محمدی در این رقابت نزدیک زننده تک گل خرم آبادی ها بود ضمن اینکه مرتضی غلامعلی تبار از خیبر نیز با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

مس شهربابک 2 - ملوان بندرانزلی 1

مسی ها در سیرجان یکی از شگفتی های بزرگ این مرحله را رقم زدند. ملوان که صدرنشین فعلی لیگ آزادگان است، با تک گل ارسلان تفضلی تا دقیقه 90 از میزبانش پیش بود تا اینکه محمدحسین علیپور در آخرین ثانیه های بازی گل تساوی را وارد دروازه انزلی چی ها کرد و کار به وقت های تلف شده کشیده شد. در زمان های اضافی نیز محمدرضا فیروززاده گل دوم مس را وارد دروازه ملوان کرد تا شهربابکی ها با پیروزی در این بازی، شگفتی ساز شوند.

سایپا تهران  صفر - شاهین شهرداری بوشهر 2

دیگر اتفاق مهم این مرحله، حذف سایپا قهرمان سابق لیگ برتر ایران بود. خودروسازان که در دسته اول حال و روز خوبی ندارند، در این بازی قدر میزبانی را ندانسته و با 2 گل تن به شکست دادند. امیرحسین نوایی و حسن پولادی زننده گل های شاهین در این مسابقه بودند.

ماشین سازی تبریز 1 - سیمان شاهرود صفر

قعرنشین لیگ دسته یک توانست این مرحله از رقابت های جام حذفی را با موفقیت پشت سر بگذارد. ماشین سازی که پس از سقوط از لیگ برتر به لیگ آزادگان وضعیت خوبی ندارد، با تک گل حبیب گردانی از سد سیمان شاهرود گذشت و راهی مرحله بعدی این مسابقات شد.

استقلال ملاثانی صفر  (4) - پارس جنوبی جم صفر (2)

دیدار حساس میان دو تیم دسته یکی نیز در وقت های عادی و اضافی گلی را در پی نداشت. استقلال ملاثانی که در این بازی میزبان پارس جنوبی جم بود، پس از تساوی بدون گل در پایان 120 دقیقه، نهایتا در ضربات پنالتی از سد حریف خود گذاشت و راهی دور بعد شد.

بدین ترتیب 14 تیم خلیج فارس ماهشهر، ویستا توربین، مس کرمان، آرمان گهر سیرجان، قشقایی شیراز، رایکای بابل، نود ارومیه، شمس آذر قزوین، شهرداری نوشهر، خیبر خرم آباد، مس شهربابک، شاهین بوشهر، ماشین سازی تبریز و استقلال ملاثانی با پیروزی برابر رقبای خود، راهی مرحله بعد شدند.

دو بازی دیگر از این مرحله باقی مانده که فردا تیم شهرداری آستارا به مصاف الماس تازه آباد می رود و شهید اورکی نیز پذیرای ماکو جوان خواهد بود.

 انتهای پیام//

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز