نیک‌سیرت: شرایط استقلالی‌ها بهتر از سال گذشته است/ هر تیمی روندش را حفظ کند به موفقیت می‌رسد

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۶۶۹۶۱
نیک‌سیرت: شرایط استقلالی‌ها بهتر از سال گذشته است/ هر تیمی روندش را حفظ کند به موفقیت می‌رسد
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا از شرایط لیگ برتر، روند آبی‌پوشان و آمار تیم ملی گفت.

محمد نیک‌سیرت، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره وضعیت لیگ برتر فوتبال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در 6 هفته اخیر لیگ بازی‌ها جان‌دار بوده و تمام تیم‌ها نسبت به سال قبل شرایط بهتری پیدا کرده‌اند. استقلال روند خوبی پیدا کرده و امیدوارم روندش همچنان رو به رشد باشد. سپاهان یکی از خوب‌های لیگ بوده و درست است که تیم‌های زیادی حالا مدعی هستند اما حفظ ریتم و ساختار تیمی در طولانی مدت اهمیت زیاد دارد. تیمی موفق است که روندش حفظ شود. مدعیان استقلال و سپاهان هستند و اگر پرسپولیس به روندش برگردد می‌تواند مدعی باشد.

وی درباره شرایط استقلال افزود: با وجود از دست دادن امتیازات در 3 بازی اخیر اما شرایط تیم از سال گذشته بهتر است. هم شروع خوبی داشته و هم از لحاظ مربی و بازیکن بهتر از سال گذشته است. شرایط تیم از بیرون خوب است اما درون تیم نیستم که متوجه شوم اگر مشکلی باشد مساله چیست. امسال همه انتظار قهرمانی از تیم دارند و امیدوارم مجیدی بتواند به خواسته هواداران جامه عمل بپوشد. آقای آجرلو هم تمام شرایط را فراهم کرده و آرزو می کنم آبی پوشان به موفقیت دست پیدا کنند.

نیک‌سیرت درباره بازیکنان خارجی استقلال گفت: در این 2 یا 3 بازی به گونه ای نبوده‌اند که بتوانند شرایط ویژه‌ای را برای استقلال فراهم کنند.

وی درباره تیم ملی عنوان کرد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. از لحاظ فنی آمار نشان می‌دهد تیم ما تیم بسیار قوی است و امیدوارم در جام جهانی موفق باشد. توانایی صعود از گروه در جام جهانی را داریم اما این مساله نیاز به برنامه ریزی مداوم خواهد داشت.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز