پیام تبریک معاون وزیر ورزش و جوانان به دختران تکواندو

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۴:۳۴
کد خبر: ۱۲۶۶۹۷۷
پیام تبریک معاون وزیر ورزش و جوانان به دختران تکواندو
سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان افتخارآفرینی دختران تکواندوکار کشورمان در مسابقات آزاد قهرمانی جهان را تبریک گفت.

به گزارش برنا، مریم کاظمی پور، سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان کسب مدال طلای زهرا شیدایی و برنز کوثر اساسه و ملیکا میرحسینی، بانوان تکواندوکار کشورمان در مسابقات آزاد قهرمانی جهان ریاض عربستان را تبریک گفت.

متن پیام تبریک دکتر کاظمی پور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این بار عرصه رقابتی تکواندوی آزاد قهرمانی جهان در ریاض عربستان به محلی برای تجلی توانمندی ورزش بانوان ایران اسلامی تبدیل شد و زهرا شیدایی تکواندوکار منهای ۵۷ کیلوگرم کشورمان عنوان قهرمانی و مدال طلای این رویداد را به ارمغان آورد.

به بانوی طلایی تکواندوی ایران که در مبارزه پایانی حریف قدر روس را مغلوب کرد و به تک تک قهرمانان که روی شیاب چانگ، جانانه مبارزه کردند از جمله ملیکا میرحسینی و کوثر اساسه برندگان مدال برنز، کادر فنی و سرپرستی، مسئولان محترم فدراسیون تکواندو و مردم ورزش دوست کشورمان تبریک می گویم.

امیدوارم تکواندوی بانوان ایران، در کسب سهمیه های بازی های المپیک و رویدادهای مهم پیش رو از جمله قهرمانی جهان، بازی های آسیایی ۲۰۲۲ و بازی های المپیک ۲۰۲۴ را با مدال آوری و افتخارآفرینی سپری کند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز