عاشوری: قلعه‌نویی سخت‌گیر است/ به روند خوب‌مان برمی‌گردیم

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۶۹۸۹
عاشوری: قلعه‌نویی سخت‌گیر است/ به روند خوب‌مان برمی‌گردیم
نوید عاشوری، هافبک گل‌گهر، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا از شرایط خود در گل‌گهر، اهداف تیمی و شخصی و وضعیت کلی لیگ برتر صحبت کرد.

نوید عاشوری، بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، درباره بازی مقابل تیم استقلال تهران به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی مقابل استقلال آن‌چنان جذاب نبود اما از لحاظ تاکتیکی بازی خوبی بود. در میانه میدان جنگ‌های زیادی شاهد بودیم و یکی از درگیرانه‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر را دیدیم و به همین دلیل چندان بازی تماشاگرپسند نشد.

گل‌گهر مقابل مدعیان امسال چون استقلال، ‌پرسپولیس و تراکتور بازی کرده است. عاشوری در رابطه با شرایط مدعیان نیز افزود: با وجود بازی مقابل این تیم‌ها باید بگویم سپاهان واقعا تیم خوبی ساخته و به نظرم شانس اول قهرمانی است. در کنار این تیم، استقلال و پرسپولیس هم مدعی هستند.

او درباره شرایط گل‌گهر در لیگ گفت: ما امسال فوتبال خوبی را با کمک کادر فنی به نمایش گذاشته‌ایم و تنها مقابل استقلال نتوانستیم جذاب بازی کنیم. با یک برد به روند همیشگی بر می‌گردیم. اگر می‌توانستیم نساجی را در زمین خودمان شکست دهیم اوضاع بهتر می‌شد.

آیا گل‌گهر در ابتدای فصل هدف‌گذاری کرده و چشم به قهرمانی دارد؟ عاشوری پاسخ داد: هر تیمی در شروع به قهرمانی فکر می‌‌کند و اگر این‌گونه نباشد یعنی جاه‌طلبی ندارد. ما هم به قهرمانی نگاه می‌کنیم اما نمی‌خواهیم انتظارات را از خودمان بالا ببریم هرچند که نگاهی به فتح جام داریم.

هافبک گل‌گهری‌ها درباره کار زیر نظر امیر قلعه‌نویی هم گفت: کار زیر نظر قلعه‌نویی بسیار سخت است. خیلی‌ها از بیرون نظر می‌دهند اما من که زیر نظر او کار کرده‌ام می‌گویم کار با او بسیار سخت است زیرا از بازیکنانش بیشترین توان را می‌خواهد. او به کم قانع نیست و اگر 60 باشید اصلا رضایت ندارد و باید 100 باشید. این مساله البته به نفع بازیکنان است و باعث پیشرفت آن‌ها می‌شود. قلعه‌نویی مانند یک معلم سخت‌گیر به فکر شاگردانش است.

عاشوری درباره وضعیت خود و اهداف شخصی‌اش عنوان کرد: قطعا به تیم ملی فکر می‌کنم اما باید تلاش کنم بهتر شوم. چند بازی خوب داشتم و چند بازی بد. تنها 6 هفته از مسابقات گذشته و تا انتهای فصل فرصت دارم تا نمایش‌های بهتری داشته باشم.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز