تکلو: نام گذاری کاروان اعزامی به رقابتهای جهانی به نام سردار دلها، یک اقدام هوشمندانه است/ ملی پوشان موی تای، خود را پیرو مکتب شهید سلیمانی می‌دانند

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۷:۵۱
کد خبر: ۱۲۶۷۰۰۷
تکلو: نام گذاری کاروان اعزامی به رقابتهای جهانی به نام سردار دلها، یک اقدام هوشمندانه است/ ملی پوشان موی تای، خود را پیرو مکتب شهید سلیمانی می‌دانند
دارنده مدال طلای A کلاس مسابقات آسیایی ۲۰۱۹ امارات گفت: ملی پوشان موی تای کشور بعنوان سفیران فرهنگی، در همه میادین از مکتب سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی پیروی خواهند کرد.

به گزارش برنا، علی تکلو ضمن اشاره به مقام شامخ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: این شهید والا مقام همه زندگی خود را وقف اعتلای دین و ارزش‌های انقلابی و معنوی در جامعه کرد و امروز ملی پوشان موی تای به عنوان سفیران فرهنگی بر خود تکلیف می دانند که در جهت هموار ساختن راه نورانی "مکتب حاج قاسم سلیمانی" و همچنین تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی، نقش دینی و انسانی خود را در میدان جهانی پیش رو به خوبی ایفا کنند.

این ملی پوش باسابقه موی تای با بیان اینکه جوانمردی و بزرگ‌منشی سردار سلیمانی باید الگوی همه ورزشکاران قرار گیرد، ابراز کرد: سردار دلها مرد میدان نبرد بود و در عرصه جهاد هیچ مرزی نمی شناخت. ایشان شخصیتی بسیار قابل احترام و با ارزش برای همه اقشار است و ضروری است که ورزشکاران از افکار و عقاید شهید سلیمانی الگوبرداری کرده و در کارهایشان مورد توجه قرار دهند‌.

وی سپس با اشاره به حضور تیم ایران در رقابتهای جهانی تایلند بیان داشت: با پیشنهاد بنده و موافقت رئیس انجمن موی تای کشور در اقدامی هوشمندانه مقرر شده است تا در صورت اعزام، کاروان ایران مزین به نام  «سردار دل‌ها» باشد؛ نامی که از یک سو یادآور رشادت و ایثار این فرمانده محبوب و مردمی است و از سوی دیگر جهت‌گیری فرهنگی کاروان را مشخص خواهد کرد.

تکلو در بخش دیگر صحبتهای خود با اشاره به مسایل پیش آمده در خصوص صدور مجوز شورای برون مرزی وزات ورزش و جوانان برای اعزام جهانی این رشته اظهار کرد: موی تای ایران طی سالهای اخیر با مدیریت جهادی خود بارها پرچم کشورمان را در رویدادهای بزرگ به اهتزاز درآورده است. هنوز از یاد نبرده ایم که چگونه ملی پوشان شایسته این ورزش با اقتدار و افتخار برای اولین بار در مسابقات آسیایی، سکوی اول قهرمانی را تصاحب کرده و بارها سرود مقدس جمهوری اسلامی را در سالن بازی ها طنین انداز کردند. به نظرم فرصت ارزشمند دیگری فراهم شده تا این جوانان ضمن اثبات غیرت و توانمندی خود، پیام آور شادی برای ملت ایران باشند؛ از همین رو امیدوارم وزارت ورزش و جوانان در این مسیر ما را همراهی و در فرصت کوتاه باقی مانده با صدور مجوز شورای برون مرزی، در این موفقیت بزرگ سهیم باشد.

این ملی پوش همچنین در مورد پیش بینی خود از عملکرد نفرات اعزامی و نتایج این رقابتها نیز عنوان کرد: در حال حاضر اعضاء تیم ملی در هر دو بخش مردان و زنان، از انگیزه و آمادگی بالایی برای رویارویی با حریفان جهانی خود برخوردار هستند. انشالله بتوانیم با دعای خیر مردم با مدال آوری در این آوردگاه بزرگ و تقدیم آن به مقام معظم رهبری و ملت ایران، هویت و ریشه‌های دینی و ایرانی خود را به عنوان قهرمانان ملی به اثبات رسانیم.

تکلو در پایان صحبتهای خود با قدردانی از چهره های تلاشگر در عرصه ورزش موی تای ایران خاطرنشان کرد: لازم می دانم از جواد نصیری رئیس انجمن موی تای ایران و همچنین آقایان حسن محمد خانی نایب رئیس انجمن و ایمان غیاثوند مدیر تیم های ملی که طی این سالها همواره به عنوان مدیرانی جهادی، ارزشی، بااخلاق و ولایتمدار در مسیر توسعه و اقتدارآفرینی برای ورزش موی تای ایران گام برداشته و در این راه از جان و دل مایه گذاشتند، تشکر ویژه ای کنم و امیدوارم با خلق دستاوردی ارزنده و ماندگار در مسابقات جهانی پیش رو، بتوانیم پاسخگوی زحمات و تلاشهای  این عزیزان باشیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز