نفت قربانی جدید پرسپولیس

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۶۷۰۷۱
نفت قربانی جدید پرسپولیس
پرسپولیس پس از تقابل برابر نفت و پیروزی مقابل زردهای آبادانی، عصر امروز روبروی نفت دیگری قرار می‌گیرد تا هفتمین بازی خود در لیگ بیست و یکم را پشت بگذارد.

به گزارش برنا؛ شاگردان یحیی گل محمدی پس از 3 بازی که با نتایجی دور از انتظار پشت سر گذاشتند در تقابل اخیر خود برابر صنعت نفت آبادان نشان دادند در شرایط مطلوبی به سر می برند و موفق شدند با برتری یک بر صفر برد روحیه بخشی را به لحاظ نمایش فنی و فوتبالی به ثبت برسانند. البته اگر اشتباهات عجیب و غریب تیم داوری در این دیدار گریبان قرمزهای پایتخت نشین را نمی گرفت این احتمال دور از ذهن نبود که برد پرگل تری در این دیدار برای سرخ پوشان رقم می خورد.

پرسپولیس پس از نمایش خوب فوتبالی برابر صنعت‌نفت آبادان در حضور هواداران که شور و حال ویژه ای را به سکوهای استادیوم آزادی بخشیده بودند، حالا با روحیه بالایی خود را برای بازی دیگری در خانه آماده می‌کند تا با بهره‌گیری از توان فنی بالای خود نمایش جذاب دیگری را برای هواداران داشته باشد و بتواند برد و سه امتیازی دیگری را به دست بیاورد.

اگرچه حریف امروز پرسپولیس، با کسب 5 امتیاز از 6 بازی قبلی خود و حضور در پله سیزدهم جدول رده بندی از شرایط مطلوبی برخوردار نیست اما انگیزه تقابل برابر قهرمان 5 دوره متوالی لیگ، انرژی خاصی را به بازیکنان این تیم منتقل کرده تا در بازی عصر امروز، تیم نفت مسجدسلیمان حریف دست و پا بسته ای برای سرخ پوشان محسوب نشود.

پرسپولیس که در بازی قبل با چند تغییر در ترکیب و جابه جایی مهره هایش برابر صنعت‌نفت به میدان رفت در حالی خود را برای دیدار امروز آماده می کند که غیبت دو پرسپولیسی در این دیدار مسجل و قطعی است و گل محمدی بدون در اختیار داشتن سیدجلال و پهلوان که مصدومان حال حاضر پرسپولیس محسوب می شوند، باید ارنج اصلی و ترکیب 11 نفره خود را برای تقابل با مسجدسلیمان آماده کند. این در حالی است که از اردوی نفت خبر می رسد جاسم کرار و علی دغاغله مصدومان این تیم محسوب می شوند که حضورشان در ترکیب تیم شان برای دیدار برابر پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار دارد.

یکی از جالب‌ترین اتفاقات بازی پرسپولیس و نفت می‌تواند رویاروی گل محمدی و تیمش برابر فراز کمالوند باشد، تقابلی که در فصول اخیر در قالب دیدارهای پرسپولیس و تیم‌های مختلفی از لیگ کم اتفاق نیفتاده و حالا این تقابل برای کمالوند در کسوت سرمربیگری در نفت مسجدسلیمان برابر پرسپولیس شکل خواهد گرفت.

پرسپولیس در دیدار ماقبل دربی، فقط و فقط به برد و کسب امتیازات کامل دیدار برابر نفت مسجدسلیمان فکر می‌کند تا با نتیجه خوب و نمایش فوتبالی مطلوب برای مسجدسلیمانی ها خود را برای دیدار برابر حریف و رقیب سنتی‌اش آماده کند و تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا با ثبت دومین پیروزی متوالی خود در این فصل با روحیه بالایی به ادامه مسیر در لیگ برتر بیاندیشد.

لازم به ذکر است دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از ساعت 18 روز دوشنبه 8 آذر 1400 با قضاوت تیم داوری متشکل از کوپال ناظمی، سعید قاسمی، محمدعلی پورمتقی و مهدی مرجان زاده برگزار می شود.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز