سالمی: قدرت‌های جدیدی در ساحلی آسیا ظهور کردند

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۴:۵۱
کد خبر: ۱۲۶۷۱۸۲
سالمی: قدرت‌های جدیدی در ساحلی آسیا ظهور کردند
بازیکن تیم ملی با تاکید بر این‌که قدرت‌های جدیدی در والیبال ساحلی آسیا ظهور کردند، گفت: برخی کشورها که در این رشته مطرح نبودند با سرمایه‌گذاری مناسب حرف‌های زیادی برای گفتن در آینده خواهند داشت.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهمن سالمی پس از کسب مقام نایب قهرمانی آسیا و بازگشت به تهران، در فرودگاه امام خمینی (ره) درباره کسب این مقام اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در این دوره از مسابقات نایب قهرمان شدیم.

وی با بیان این‌که سطح مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا بسیار بالا بود تصریح کرد: سطح تیم‌ها نسبت به دوره‌های قبل خیلی بالاتر رفته بود، حتی تیم‌هایی مانند فیلیپین و سریلانکا که در والیبال سالنی ضعف زیادی دارند، در ساحلی بسیار خوب و حرفه‌ای شرکت کردند.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: به نظر می‌رسد برخی کشورهای آسیایی که در والیبال ساحلی قدرتی نداشتند در این رشته ورزشی سرمایه‌گذاری کرده و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی درباره شکست در دیدار نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا افزود: خدا را شکر تا فینال آسیا آمدیم اما متاسفانه به تیم قدرتمند استرالیا باختیم و نایب قهرمان شدیم.

سالمی تاکید کرد: کارشناسان بهتر می‌دانند که سطح تیم ما خیلی بهتر شده و بالا رفته است چرا که یک دفاع قد بلند برای هر تیمی نعمت است. من تجربیاتم را به هم تیمی خودم انتقال دادم. امیدوارم در آینده نتایج قابل قبول‌تری بگیریم و باعث سرافرازی ایران عزیز شویم.

رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از دوم تا ششم آذرماه به میزبانی پوکت تایلند پیگیری شد.

تیم ملی ساحلی (بهمن سالمی-ابوالحسن خاکی‌زاده) در گروه F این رقابت‌ها با استرالیا دو و سریلانکا دو همگروه شد و در دیدار نخست مغلوب نماینده استرالیا شد و با شکست سریلانکا به عنوان تیم دوم گروه به مرحله حذفی صعود کرد.

سالمی-خاکی‌زاده در مرحله نخست حذفی با شکست دو بر یک نماینده نخست میزبان (تایلند)، به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد.

این تیم در مرحله یک چهارم نهایی نیز موفق به شکست فیلیپین شد تا در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار گیرد و در مرحله نیمه‌نهایی هم تیم قدرتمند قزاقستان را شکست داد و راهی دیدار نهایی قهرمانی مردان آسیا شد.

ملی‌پوشان کشورمان در آخرین مسابقه خود مغلوب نماینده استرالیا شدند و به مقام نایب قهرمانی آسیا اکتفا کردند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز