برزیل - ایتالیا در آبادان!

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۶۷۱۹۳
برزیل - ایتالیا در آبادان!
امروز از ساعت 16 در ورزشگاه تختی آبادان، صنعت نفت میزبان تیم فوتبال استقلال تهران خواهد بود.

به گزارش برنا؛ بازی این هفته استقلال را باید از 2 دیدگاه بررسی کرد. دیدگاه اول با توجه به روند دیدارهای گذشته این تیم است. 12 امتیاز از 6 بازی آمار بدی برای استقلال به شمار نمی‌رود اما اگر در نظر داشته باشیم از 3 بازی آخر این تیم 6 امتیاز از دست داده، هواداران تیم می‌توانند بابت روندی که چندان رو به رشد به نظر نمی‌رسد نگران باشند. استقلال ترکیب خود را در میانه میدان و قلب خط دفاعی شناخته اما در فاز هجومی هنوز تکلیف خود را نمی‌داند. هم تغییرات در این منطقه دیده می‌شود و هم ناهماهنگی. چینش بازیکنان را اما باید از دیدگاه دوم بررسی کرد. دیدگاهی که به بازی مقابل پرسپولیس مربوط است. اگر رضایی باز هم گل نخورد ممکن است در دربی فیکس بازی کند و اگر خارجی‌ها در خط حمله بدرخشند احتمال حضور آن‌ها در دربی زیاد است. به همین دلیل بازی مقابل صنعت برای آبی‌ها اهمیت فراوانی دارد.

در سمت مقابل منصوریان که بازی‌های ابتدای فصل را به دلیل کرونا از دست داد حالا فرمان را بهتر از قبل در اختیار گرفته. صنعتی‌ها هفته پیش پرسپولیس باانگیزه را چندان دچار چالش نکردند اما در یکی دو صحنه نشان دادند ممکن است با تیزهوشی در برخی دقایق برای هر تیمی خطرآفرین باشند. حکیم نصاری تا امروز با 2 گل زده بهترین گلزن نفتی‌هاست و می‌تواند خط دفاع استقلال را آزار دهد. دیگر نکته مهم درباره این بازی تقابل 2 هم‌تیمی سابق است. منصوریان فصل گذشته در قامت سرمربی آلومینیوم استقلال را متوقف کرد و باید دید در آستانه دربی می‌تواند باز هم مجیدی را دچار چالش کند یا خیر.

***

این 2 تیم تا به حال 48 بار با هم دیدار کرده‌اند. 21 برد برای استقلال در این بازی‌ها ثبت شده و 11 برد برای صنعت نفت.

از اتفاقات مهم در تاریخ این بازی‌ها می‌توان به آخرین بازی دور رفت لیگ هفتم، روزی که فیروز کریمی پس از شکست، ‌بازیکنان استقلال را در زمین دواند اشاره کرد.

یکی از پرگل‌ترین بازی‌های دو تیم هم در لیگ دهم اتفاق افتاد. جایی که شاگردان مظلومی 6-2 پیروز شدند.

آخرین گل تقابل استقلال و صنعت نفت را آرمان رمضانی به ثمر رسانده است.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز