بشیریان: اعزام‌های مسابقات جهانی و آسیایی توسط بخش‌های آموزش عالی و هیات های استانی انجام می‌شود

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۷۴۱۵
بشیریان: اعزام‌های مسابقات جهانی و آسیایی توسط بخش‌های آموزش عالی و هیات های استانی انجام می‌شود
رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در جلسه آنلاین مشترک با مدیران کل تربیت بدنی بخش های آموزش عالی و روسای هیات های ورزش های دانشگاهی استانی گفت: اعزام های مسابقات جهانی و آسیایی به بخش های آموزش عالی و هیات های استانی واگذار می شود.

به گزارش برنا، به منظور هماهنگی و بررسی تقویم رقابت های قهرمانی دانشجویان جهان و جام جهانی دانشگاهی 2022 فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (فیزو) جلسه آنلاین مدیران کل تربیت بدنی بخش های آموزش عالی و روسای هیات های ورزش های دانشگاهی استانی به مدت دو روز برگزار شد.

هادی بشیریان رئیس فدراسیون در این جلسه اظهار داشت: سیاست این فدراسیون برای شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی با توجه به توانمندی آنها و بهره گیری از امکانات مادی و ‌معنوی و نیروی انسانی متخصص در بخش ها و استان ها برخی از اعزام‌های برون مرزی به آنها واگذار می‌شود.

وی گفت: برای مشارکت هرچه بیشتر بخش ها و هیات ها در برنامه های فدراسیون، هر بخش و یا استانی که متقاضی و توانایی اعزام رشته ای را داشته باشد، پس از بررسی های لازم به آنها واگذار خواهد شد و فدراسیون هم هماهنگی و پشتیبانی های لازم را انجام خواهداد.

بشیریان گفت: واگذاری اعزام تیم های ورزشی به استان ها علاوه بر اینکه  مسابقات دانشجویی رونق پیدا می کند، انسجام و تقویت ساختار بخش های مختلف در استان ها را در بر خواهد داشت و مسابقات دانشگاهی نیز با انگیزه بیشتری برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون دانشگاهی یادآور شد: رویکرد جدید فیزو توسعه فعالیت های توسط دانشگاه ها است که بصورت جام جهانی در سال 2022 میلادی در رشته های  هندبال، پاورلیفتینگ، فین سویمینگ و ورزش های رقابتی (ووشو، کشتی آزاد و فرنگی، سامبو، موی تای، کاراته و بوکس) برگزار خواهند شد که در این خصوص دانشگاه ها محور اصلی هستند.

در این ادامه حاضرین در جلسه پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کردند و مقرر شد تا مدیران کل تربیت بدنی بخش ها و روسای هیات ها ضمن بررسی تقویم اگر آمادگی اعزام رشته ای را دارند را به فدراسیون اعلام کنند تا هماهنگی های لازم با فدراسیون بین‌المللی ورزش دانشگاه ها FISU و کمیته های برگزاری مسابقات در کشورهای مختلف انجام شود.

مسابقات جهانی در رشته های اسکی جهت یابی، صحرا نوردی، اسکواش، صخره نوردی، فوتسال، گلف، جهت یابی، کانو، سه گانه، شطرنج و پنج گانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز