شطرنج نکونام و سولدو در جنوب

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۶۷۴۸۸
شطرنج نکونام و سولدو در جنوب
در ادامه بازی‌های هفته هفتم امروز در شهرهای مشهد، اراک و اهواز شاهد برگزاری دیدارهای مهمی هستیم، دیدارهایی که با برگزاری آن پرونده بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر به طور کامل بسته می‌شود.

به گزارش برنا؛ بازی های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امروز در شرایطی پیگیری می شود که نتایج این دیدارها می تواند جایگاه تیم ها را در جدول رده بندی با تغییرات زیادی روبرو کند.

در دیدارهای امروز که دو بازی آن به صورت همزمان برگزار می شود از ساعت 15 در مشهد شاهد رویارویی شاگردان اکبر میثاقیان برابر فجرسپاسی هستیم. اوضاع در مشهد و پدیده هنوز به حالت عادی بازنگشته است و این تیم در آخرین بازی اش برابر تراکتور در تبریز شکست خورد تا حالا امیدوار به بازی خانگی اش برابر فجرسپاسی باشد. فجرسپاسی که در بازی قبلی در شیراز برابر سپاهان شکست خورد در تلاش است امروز در مشهد شکست خانگی را جبران کند.

در حالی که خیلی ها تصور می کردند آلومینیوم اراک در بازی قبل برابر هوادار کار ساده ای را در پیش داشته باشد این تیم در تهران روبروی شاگردان عنایتی به تساوی بدون گل رضایت داد تا با یک امتیاز از آن دیدار حالا خود را برای جدال برابر ذوب آهن آماده کند. این در حالی است که شاگردان مهدی تارتار پس از شکست خانگی برابر فولاد می خواهند امروز در خانه آلومینیوم جبران مافات داشته باشند. حالا دو تیم آلومینیوم و ذوب آهن در اراک به مصاف هم می روند، دیداری که می توان پیش بینی کرد که اتفاقات فوتبالی زیادی در آن رقم بخورد.

با برگزاری دیدار جالب فولاد و تراکتور از ساعت 16 در اهواز پرونده بازی های این هفته از لیگ برتر به طور کامل بسته می شود. فولاد که با نکونام احیا شده و با دو پیروزی در بازی های اخیر شرایط خود را بهتر از قبل کرده در حالی آماده میزبانی از تراکتور است که تبریزی ها هم با سولدو در دو بازی اخیر یک تساوی و یک برد کسب کرده و شرایط به مراتب بهتر از شروع فصل دارند تا دوئل امروز نکونام و سولدو از جذابیت های خاصی برخوردار باشد.

انتهای پیام// 3

نظر شما