صنعت نفت آبادان یک- استقلال تهران یک

تقسیم امتیازات در آبادان/ استقلال با تساوی به استقبال دربی رفت

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۶:۵۹:۳۵
کد خبر: ۱۲۶۷۶۶۶
تقسیم امتیازات در آبادان/ استقلال با تساوی به استقبال دربی رفت
تیم فوتبال استقلال تهران در آبادان به تساوی رسید.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هفتم لیگ برتر امروز میهمان تیم صنعت نفت آبادان بود که این بازی با تساوی یک- یک به پایان رسید و امتیازات تقسیم شد.

نیمه اول با حملات و فشار صنعت نفت آغاز شد و بازیکنان تیم خیلی زود میهمان را غافلگیر کردند. در دقیقه 8 این مهدی حنفی بود که پاس طالب ریکانی را با ضربه سر به گوشه دروازه استقلال فرستاد و نفت با یک گل پیش افتاد. استقلال بعد از دریافت گل چهره هجومی تری به خود گرفت و دروازه تیم حریف را تحت فشار قرار داد. در دقیقه 18 شوت سنگین حسین زاده از کنار دروازه نفت به اوت رفت. دقیقه 20 استقلال این بار توسط جعفر سلمانی با شوت از راه دور برای گلزنی اقدام کرد اما ضربه سلمانی با اختلاف کم راهی اوت شد. فشار استقلال در دقیقه 39 به ثمر نشست و پاس در عمق وریا غفوری را حسین زاده به گل تساوی تبدیل کرد تا 45 دقیقه نخست بازی برنده نداشته باشد.

در نیمه دوم استقلال بر بازی مسلط شد. در دقیقه 48 فرصت خوبی برای حسین‌زاده روی یک کار ترکیبی به دست آمد ولی شوت او راهی اوت شد. مجیدی برای افزایش قدرت هجومی تیمش در دقیقه 74 محمدرضا آزادی و آذری را به جای ژستد و رضاوند وارد زمین کرد و این استراتژی باعث شد تا آبی ها چند موقعیت خوب گلزنی به دست بیاورند اما قدر این موقعیت ها را نداستند. ضربه یامگا در دقیقه 76 و ضربه مهدی پور در دقیقه 78 بهترین فرصت های استقلال در این نیمه بود که توپ این بازیکنان راهی به دروازه نفت پیدا نکرد تا بازی با همان تساوی تمام شود. این چهارمین تساوی متوالی استقلال بود و تیم مجیدی هفته آینده در دربی حساس پایتخت به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز