قاسمی: رضایی دروازه‌بان بزرگی می‌شود/ در اوج جوانی به من ظلم کردند

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۸۰۳۷
قاسمی: رضایی دروازه‌بان بزرگی می‌شود/ در اوج جوانی به من ظلم کردند
مسعود قاسمی پس از مدت‌ها سکوت در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی برنا به بیان نظراتش درباره روند تیم استقلال و وضعیت خود پرداخت.

مسعود قاسمی، سنگربان پیشین تیم فوتبال استقلال که پیش‌تر درگیر بیماری شده بود، درباره وضعیت این روزهای خود به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: 3 سال پیش توموری درون مغزم مشاهده شد که با طی کردن مراحل درمانی، با دعای خیر مردم و روحیه‌ام، خدا را شکر توانستم بر آن غلبه کنم. الحمدالله وضعیت خوبی دارم و از تمام حمایت‌ها و دعای خیر مردم سپاسگزارم. در حال حاضر هم در ایلام، زادگاهم، زندگی می‌کنم.

او در ادامه عنوان کرد: اینجا در ایلام مشغول به کار هستم و کاری غیرمرتبط با فوتبال دارم. خوشحالم که در این شرایط اقتصادی چند خانوار را نان می‌دهم. آن قدر ناملایمات دیده‌ام که علاقه چندانی ندارم الان به فوتبال برگردم. در اوج جوانی و در اوج دوران بازی در 26 سالگی بر سر یک موضوع ناچیز از فوتبال محروم شدم. البته در تدارک کسب مجوز از باشگاه استقلال هستم تا بتوانم در ایلام یک آکادمی راه بیندازم. با مساعدت سردار آجرلو مجوزها اعطا شده و می‌‌خواهم در راه فوتبال شهرم خدمت‌ گذار باشم. دوست دارم در آکادمی‌ام استعدادهای دروازه‌بان را شناسایی و به تیم‌ها معرفی کنم. سرمریبگری در استقلال آرزوی همه است و من هم دوست دارم روزی به هواداران خدمت کنم. کسانی که تمام زندگی‌شان فوتبال است.

دروازه‌بان اسبق استقلال درباره نتایج اخیر این تیم گفت: نتایج استقلال را دنبال می‌کنم. مجیدی مربی با دانشی است و امیدوارم استقلال را به جایگاه اصلی برساند. همیشه منتقد دروازه‌بان‌ها بوده‌ام و اعتقاد دارم سیدحسین حسینی در حد استقلال نیست. او عملکرد چندان خوبی نداشته و از سوی دیگر علاقمند به مظاهری بودم. ما دروازه‌بان‌ها از استیل و سبک می‌توانم توانایی‌ها را تشخیص دهیم. در مورد علیرضا رضایی باید بگویم از همان دقیقه‌ اول متوجه شدم او می‌تواند یکی از برترین‌های ایران شود اما به دو شرط. پشتکار داشته باشد و وارد حاشیه نشود. به دوران فعلی غبطه می‌خورم. در آن دوران با رقبا جنگ می‌کردیم تا به ترکیب اصلی برسیم اما حالا به سادگی به درون دروازه می‌رسند.

او افزود: با فکری، مجیدی و بسیاری دیگر از هم تیمی‌ها که به نیمکت رسیدند در ارتباط بودم اما هیچ‌گاه نخواستم با رابطه به نیمکت برسم چون اعتقاد دارم کسی که به نیمکت برسد باید دانشش را داشته باشد. با دیگر هم‌تیمی‌ها هم در مراسم‌ها دید و بازدید می‌کنیم. با سامره، مومن زاده، هاشمی‌نسب، فرزاد مجیدی و خیلی‌های دیگر.

قاسمی درباره روند استقلال در بازی‌های امسال گفت: استقلال امسال تیم بدی ندارد و پتانسیل قهرمانی در آن وجود دارد اما نبود یک هافبک خوب در آن به وضوح دیده می‌شود بازیکنی چون تیموریان و نکونام. کسی که به خوبی بازیکنان را تغذیه کند. در حال حاضر بازیکن خارجی چون ژستد نه توانایی‌های خاصی نشان داده و نه به درستی تغذیه می‌شود. اگر این مشکل نیز حل نشود در راه قهرمانی به مشکل بر می‌خورد. استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی هستند. تجربه نشان داده تیم‌هایی چون آلومینیوم و پیکان در ادامه مسابقات کم می‌آورند هرچند که دوست دارم مدعیان بیشتر باشند. درباره بازی با صنعت نفت هم باید بگویم استقلال از داوری آسیب دید و فکر می‌کنم می‌توانست پنالتی تصاحب کند.

او درباره مربی‌ شدن هم‌تیمی‌های سابق و انتخاب یک نفر به عنوان بهترین مربی افزود: نمی‌توان گفت کدام هم‌تیمی‌ها بهتر یا بدتر بوده اما به فکری ظلم شد. امیر قلعه‌نویی فرصت داشت اما فکری تحت فشار نتوانست کار کند. دوست دارم این مطلب را بگویم: ای کسانی که زیر پای یک نفر را خالی می‌کنید مطمئن باشید زیر پای شما هم خالی می‌شود و آن روز باید به کاری که کردید فکر کنید.

قاسمی درباره دربی هم گفت: مدتی است که دربی‌های خوبی شاهد نیستیم. مربیان متاسفانه برای نباختن به میدان می‌روند. در اروپا همه علاقه به بازی‌های پرگل دارند اما مربیان داخلی می‌گویند ابتدا گل نخورید و سپس نیم نگاهی به گلزنی داشته باشید. تصورم برای این دربی نتیجه تساوی است.

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز