قلی‌پور: ورزشکاران ساده‌ هستند؛ مدیران تفرقه‌انداز/ اهمیت کمیسیون ورزشکاران تا انتخابات کمیته ملی المپیک است

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۶۸۱۲۰
قلی‌پور: ورزشکاران ساده‌ هستند؛ مدیران تفرقه‌انداز/ اهمیت کمیسیون ورزشکاران تا انتخابات کمیته ملی المپیک است
عضو سابق کمیسیون ورزشکاران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: اهمیت کمیسیون ورزشکاران تا انتخابات کمیته ملی المپیک است و بعد از آن چندان مورد توجه نخواهد بود.

نخستین جلسه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک که قرار بود بدون حاشیه باشد تا 20عضو این مجمع برای آینده هرچه بهتر ورزش کشور تصمیم گیری کنند مانند دوره قبل با حواشی زیادی همراه شد.

حمیدرضا قلی‌پور، عضو سابق کمیسیون ورزشکاران، در مورد عملکرد کمیسیون و تاثیر آن برای ورزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خیلی صریح و شفاف بگویم که ورزشکاران آدم‌های بسیار ساده‌ای هستند. در کنار سادگی این قشر اما مدیران به شدت سیاسی را می‌بینیم و همین باعث می‌شود شاهد نفاق‌ها در ورزش کشور باشیم. اتفاقات جدید کمیسیون ورزشکاران را دنبال نمی‌کنم اما دوره قبل عضوی از این کمیسیون بودم و کاملا متوجه ارزش این کمیسیون در بدنه ورزش کشور شدم.

وی افزود: این کمیسیون یکی از مهمترین کمیسیون‌ها در کمیته بین‌المللی المپیک است اما در ایران کاملا برعکس است. کمیسیون ورزشکاران ایران فقط تا زمانی این جایگاه و ارزش را برای مسئولین خواهد داشت که انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار شود چون 6 عضو از این کمیسیون در این انتخابات حق رای دارند. این اختلافات داخلی که چه در گذشته دیدید و چه اختلافاتی که تازه به وجود آمده همه به گردن مسئولان است. بعد از انتخابات جلسه‌ای نخواهد بود و یا اگر هم برگزار شود اهمیتی چندانی نخواهد داشت.

کاپیتان سابق تیم ملی ووشو عنوان کرد: علت آن‌هم حضور افراد سیاسی در بدنه ورزش است. خوشبختانه این دوره بعد از سال‌ها یک شخص ورزشی سکان هدایت ورزش کشور را به دست گرفت که جای امیدواری است. دکتر سجادی قطعا به این امور آگاهی کامل را دارد و امید می‌رود در آینده روزهای بهتری را در ورزش کشور شاهد باشیم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گفت: این کمیسیون قدرت بالایی دارد البته اگر دخالت‌ها بگذارد کارش را به خوبی انجام دهد. یکسری وعده‌ها زمان انتخابات توسط ورزشکاران داده می‌شود که خوب است اما باید در حیطه کاری کمیسیون هم باشد. همانطور که گفتم این کمیسیون جزو مهمترین کمیسیون‌هاست ولی چیزی را تصویب نمی‌کند اما ورزشکارانی که عضو می‌شوند چون اکثرا از قهرمانان جهان و المپیک هستند و ارتباطات خوبی با نهادهای مختلف دارند می‌توانند نسبت به وعده‌هایی که می‌دهند در عمل هم کاری کنند.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز