آقاکوچکی: بحرین در حد و اندازه ایران نبود/ فرشته نجات آمریکایی تیم، عامل باخت حریف شد

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۸۱۳۴
آقاکوچکی: بحرین در حد و اندازه ایران نبود/ فرشته نجات آمریکایی تیم، عامل باخت حریف شد
کارشناس بسکتبال گفت: بحرین با اشتباهاتی که داشت نتیجه را به ویژه در بازی دوم به تیم ایران تقدیم کرد.

عباس آقاکوچکی، کارشناس بسکتبال، درباره کسب دو پیروزی در پنجره نخست رقابت‌های انتخابی جام جهانی تیم ملی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم اما تیم بحرین در کل در حد و اندازه ما نبود که بخواهیم از برد مقابل آن خوشحال باشیم. البته که برای شروع خوب بودیم و این نتایج از نظر روانی انگیزه تیم را بیشتر می‌کند. بازی‌های سخت ما در پنجره‌های بعدی است و 5 اسفند مقابل قزاقستان قرار خواهیم گرفت که به مراتب بازی سخت‌تری نسبت به بازی با بحرین خواهد بود.

وی افزود: کادر فنی تیم تازه عوض شده و نیاز است زمان بدهیم تا بتواند به ترکیب اصلی خود دست پیدا کند. این دو بازی هم بهترین فرصت بود که در بازی دوم دیدیم کادر فنی در این زمینه با برنامه جلو می‌رود. بازی با بحرین برای ما آسان بود و موفق شدیم دو برد به‌دست بیاوریم. بهتر است بگویم بحرین با اشتباهاتی که کرد این نتیجه را به ویژه در بازی دوم به ایران تقدیم کرد. در بازی اول دیدیم این تیم در زیر سبد ضعف دارد و دستش خالی است و انتظار داشتیم در خانه و با اضافه شدن بازیکن آمریکایی خود نمایش بهتری داشته باشد و حداقل کمی بازی را به چالش بکشد اما در بحرین هم دیدیم بسکتبال، که یک بازی تیمی است، از این شیوه گروهی خارج شده و بار بازی به کل به دوش همان بازیکن آمریکایی افتاده است. انگار که بحرین انتظار داشت این بازیکن فرشته نجاتش باشد ولی برعکس عامل باخت‌شان شد.

آقاکوچکی در مورد رکوردشکنی ارسلان کاظمی گفت: همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند ولی بهتر بود در این دو دیدار اعضای کادر فنی بیشترین فرصت را به جوان‌ترها می‌دادند. در خصوص رکوردشکنی ارسلان و ثبت 26 ریباند و انتخابش به عنوان بهترین ریباندر انتخابی جام جهانی باید بگویم او کار همیشگی خودش را انجام داد مانند یخچالی و سایر ملی‌پوشان، ببینید وقتی تیم مقابل در پست زیر سبد ضعیف باشد طبیعتا این رکوردها ساده به دست می‌آید. البته که همه تلاش کردند و نتیجه تلاش‌شان هست ولی از نظر فنی رسیدن به یکسری نتیجه و رکورد مقابل بحرین کار سختی نبود.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز