حلقه مفقوده پرسپولیس پیدا شد؛ کمالی برای تکمیل!

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۶۸۱۷۵
حلقه مفقوده پرسپولیس پیدا شد؛ کمالی برای تکمیل!
حلقه مفقوده پرسپولیس پیدا شد تا این تیم در دو بازی اخیرش بتواند دو پیروزی مهم را به دست آورد.

به گزارش برنا؛ به نظر می رسد کادر فنی پرسپولیس در دو بازی اخیر این تیم موفق شده حلقه مفقوده تیمش را از نیروهای حال حاضر شناسایی کرده و با ترمیم منطقه حیاتی در ترکیب تیم بتواند به هارمونی لازم دست پیدا کند.

در بازی های ابتدایی پرسپولیس در لیگ ناهماهنگی مهره های این تیم در میانه میدان کاملا مشهود بود، معضلی که هم در بخش حمله و هم در برنامه های دفاعی پرسپولیس را دچار مشکلاتی کرده بود. با وجود حضور مردان سرشناس و مهره های فنی قابل اتکا در کمربند خط میانی پرسپولیس، در خط هافبک تیم گل محمدی حلقه مفقوده ای وجود داشت که هماهنگی لازم را از این تیم گرفته بود، فضایی که در دو بازی اخیر پرسپولیس برابر صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان با حضور کمال کامیابی نیا تکمیل شد تا در این دو بازی عملکرد خط میانی پرسپولیس بیش از پیش به چشم بیاید.

با کمال خط میانی پرسپولیس در حالی تکمیل شد که حضور این بازیکن باتجربه در جمع هافبک های پرسپولیس فضای بهتری را برایسرلک دیگر بازیکن میانه میدان ایجاد کرد تا تیم گل محمدی با محکم شدن خط میانی اش در حمله و دفاع شرایط بهتری را به دست آورد. شرایطی که با دو پیروزی اخیر پرسپولیس بیش از پیش به چشم می آید، بازیکنی که بدون شک می تواند در دربی هم شرایط مطلوبی را در جنگ میانه میدان برابر استقلال را رقم بزند. 

 انتهای پیام//

نظر شما