سپاهان همچنان روی نوار پیروزی/ ششمین برد شهدابی‌ها

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۶:۴۸:۳۸
کد خبر: ۱۲۶۸۶۷۳
سپاهان همچنان روی نوار پیروزی/ ششمین برد شهدابی‌ها
​تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان هفته یازدهم لیگ برتر مردان ایران را با کسب یازدهمین برد متوالی خود آغاز کرد تا همچنان به عنوان تیم بدون شکست این رقابت‌ها در صدر جدول باقی بماند.

به گزارش برنا، هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار در شهرهای تهران (سه دیدار)، ورامین، یزد، مریوان و رامسر پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه این هفته لیگ برتر مردان که از ساعت 15 در خانه والیبال تهران آغاز شد، نارنجی پوشان سایپا میزبان صدرنشین بودند که یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته یازدهم و نبرد غیرمستقیم فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری ارومیه تیم‌های اول و دوم جدول برای تعیین قهرمان نیم‌فصل بود.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم فولاد مبارکه سپاهان با پیروزی سه بر یک در این مسابقه به یازدهمین برد متوالی خود دست یافتند و 32 امتیازی شدند.

تیم سایپا در ست دوم این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به‌رغم نمایش قابل قبولی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 18 مغلوب نماینده اصفهان شد و هشتمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد.

یونس حسن‌زاده، بهروز جعفری، مهدی نویدی‌فر و مثیم خوابی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

این مسابقه 120 دقیقه طول کشید و دو کارت زرد داشت که مجتبی میرزاجانپور به دلیل اعتراض به رای داور در ست دوم و سهیل کمال‌آبادی در ست چهارم به دلیل صحبت با بازیکن تیم حریف دریافت کنندگان این کارت‌ها بودند.

ششمین برد شهداب

در دیگر مسابقه این هفته از لیگ برتر مردان تیم شهداب یزد میزبان آذرباتری ارومیه تیم انتهای جدول مسابقات بود.

شاگردان محمد عمده‌غیاثی در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 17 حریف خود را شکست داد و به ششمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت و 17 امتیازی شدند.

آذرباتری نیز نهمین شکست فصل را تجربه کرد و با هفت امتیاز در انتهای جدول مسابقات باقی ماند.

ابراهیم محبوب عشق‌دوست، بهمن سلطانی و امیر صداقت، تیم نظارتی این مسابقه بودند که به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه و ناظر داوری نظات کردند.

علیرضا قریب و صادق رضایی نیز داوران اول و دوم این مسابقه بودند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز