هفتمین برد نماینده مریوان/ عطایی فولاد سیرجان را با شکست بدرقه کرد

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۷:۵۴:۰۷
کد خبر: ۱۲۶۸۶۸۴
هفتمین برد نماینده مریوان/ عطایی فولاد سیرجان را با شکست بدرقه کرد
تیم‌ فولاد سیرجان ایرانیان در آخرین بازی خود قبل از شروع مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان مغلوب لبنیات هراز آمل شد و تیم راه‌یاب ملل مریوان در دیدار خانگی نماینده گنبد را شکست داد.

به گزارش برنا، هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه) با 7 دیدار در شهرهای تهران (سه دیدار)، ورامین، یزد، مریوان و رامسر پی گیری شد. 

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهانی آماده می‌کند، در هفته یازدهم لیگ برتر در سالن فدراسیون بازی خانگی خود را برابر لبنیات هراز آمل برگزار کرد.

شاگردان سعید رضایی سرمربی فولاد سیرجان در این مسابقه و در رقابتی نزدیک و پایاپای سه بر یک نتیجه را به نماینده آمل واگذار کردند تا ششمین شکست فصل خود را تجربه کنند.

ازسوی دیگر تیم لبنیات هراز آمل هفتمین برد خود را به دست آورد و 19 امتیازی شد. شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز در ست سوم 30 بر 28 مغلوب حریف شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 21 و 25 بر 14 فاتح میدان شدند.

دیدار فولاد سیرجان و لبینات هراز آمل را امین برق‌لشگری به عنوان ناظر فنی و محمد شاهمیری به عنوان ناظر داوری، نظارت کردند. همچنین مرتضی اکرمی و محمدرضا عزیزیان داوران اول و دوم این مسابقه بودند.

برد دیگری برای راه‌یاب

تیم راه‌یاب ملل در هفته یازدهم لیگ برتر در سالن زاگرس مریوان میزبان شهرداری گنبد بود و با شکست سه بر یک این تیم یک برد دیگر به دست آورد.

شاگردان عظیم جزیده در تیم گنبد در ست نخست این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسیدند، اما در سه ست بعدی با امتیازهای 32 بر 30، 25 بر 17 و 25 بر 22 نتیجه را به راه‌یاب واگذار کردند تا نماینده مریوان به هفتمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد و 20 امتیازی شوند.

مسعود قاری نظارت بر این مسابقه که به مدت 128 دقیقه طول کشید، برعهده داشت و داوران اول و دوم این دیدار نیز محمد محبوب عشق‌دوست و مرتضی حسن علایی بودند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز