پیکان فاتح آخرین دیدار هفته یازدهم/ تیم‌ها آماده ریکاوری

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۲۶۸۷۰۴
هفته یازدهم لیگ برتر مردان سال 1400 با پیروزی تیم پیکان تهران برابر پاس گرگان به پایان رسید تا تیم‌ها آماده ریکاوری شوند.

به گزارش برنا؛ هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار در شهرهای تهران (سه دیدار)، ورامین، یزد، مریوان و رامسر پیگیری شد.

تیم پیکان در آخرین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر مردان در خانه والیبال تهران میزبان پاس گرگان بود و سه بر یک حریف خود را شکست داد و به هفتمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت تا همچنان در رتبه سوم باقی بماند.

شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان در ست سوم 25 بر 19 مغلوب میهمان خود شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 17 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند.

این مسابقه 122 دقیقه طول کشید تا پیکان 20 امتیازی شود و پاس گرگان یک پله در جدول مسابقات سقوط کند و در جایگاه دهم قرار گیرد.

خلیل یگانه‌مجد، مجتبی بیداریان و هادی تیموری به ترتیب به عنوان ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

اسماعیل مسافر بازیکن شماره هفت گرگان در ست دوم این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

تیم‌ها آماده ریکاوری

لیگ برتر والیبال مردان برای حضور فولاد سیرجان ایرانیان در قهرمانی باشگاه‌های جهان موقتا تعطیل شد و دیدارهای هفته دوازدهم دور رفت روز یکشنبه 28 آذرماه پیگیری خواهد شد.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان سال 2021 از 16 تا 20 آذرماه سال جاری با حضور 6 تیم به میزبانی شهر بتیم برزیل برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، هفته‌های دوازدهم و سیزدهم دور رفت که همزمان با برگزاری رقابت‌های باشگاه‌های مردان جهان است و قرار بود روزهای 14 و 17 آذرماه برگزار شود، انجام نخواهد شد و این دو هفته‌ی پایانی دور رفت به ترتیب در تاریخ های 28 آذرماه و یکم دیماه برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز