پیش‌بینی جالب گرایی از نتیجه دربی/ دوست دارم فجرسپاسی ببرد!

۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۸۹۶۹
پیش‌بینی جالب گرایی از نتیجه دربی/ دوست دارم فجرسپاسی ببرد!
قهرمان المپیک توکیو در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا درباره دربی پایتخت صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

اتحادیه جهانی کشتی برترین فرنگی کاران سال ۲۰۲۱ جهان را معرفی کرد که نام چهار ایرانی در این جمع دیده می‌شود و دو نفرشان استان فارسی هستند. میثم دلخانی قهرمان رقابت‌های جهانی نروژ در وزن ۶۳ کیلوگرم و محمدرضا گرایی قهرمان المپیک توکیو و رقابت‌های جهانی نروژ در وزن ۶۷ کیلوگرم دو فرنگی کار فارسی هستند که نامشان در این لیست به چشم می‌خورد.

محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک توکیو درباره کسب عنوان برترین فرنگی کار وزن ۶۷ کیلوگرم جهان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اظهار کرد: خدا را شکر که امسال موفق شدم هم در بازیهای المپیک توکیو و هم در رقابت‌های جهانی نروژ به مدال طلا دست پیدا کنم. حالا هم با توجه به امتیازی که در این رویدادها به دست آوردم با پشت سر گذاشتند سایر رقبا در رنکینگ اتحادیه جهانی عنوان نخست را کسب کردم. امیدوارم این موفقیت‌ها با دعای مردم و پشتکار‌م ادامه داشته باشد با باز بتوانم دل مردم عزیز کشورم را شاد کنم. 

دارنده مدال طلای جهان با اشاره به مسابقات پیش‌رو گفت: فعلا در حال ریکاوری هستم اما به زودی اردوهای تیم‌ ملی برگزار خواهد شد و باز در کنار تیم ‌ملی برای درخشش کشتی ایران تلاش خواهم کرد. سال پر ترافیکی را در پیش داریم. هم مسابقات انتخابی تیم‌ملی است، از طرفی رقابت‌های قهرمانی آسیا، جام تختی، مسابقات جهانی و در نهایت نیز بازیهای آسیایی هانگژو در پیش است.

گرایی در پاسخ به این پرسش که با توجه به تداخل مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی تمایل دارید در کدام رویداد شرکت کنید؟ توضیح داد: بشخصه دوست دارم در هر دو مسابقات باشم و بتوانم از مدال‌های به دست آمده‌ام دفاع کنم. اما هنوز هیچ چیز قطعی شده نیست. چند کشور دیگر به اتحادیه جهانی نامه زدند که این مسابقات به تعویق بیفتد و بعد از بازیهای آسیایی برگزار شود. فعلا تمام تمرکز‌م حفظ آمادگی است.

وی در پایان درمورد پیش‌بینی خود از نتیجه دربی گفت: علاقه اول من کشتی است اما فوتبال را هم دنبال می‌کنم. واقعیت طرفدار هر دو تیم پرسپولیس و استقلال هستم و امیدوارم که روز شنبه بازی جذابی را ببینیم درخصوص نتیجه هم حق به حق‌دار برسد. هر چند که برای من موفقیت فجرسپاسی در لیگ در اولویت است و دوست دارم فجرسپاسی بازی خود را ببرد.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز