گلر خارجی اسبق استقلال: قدرت استقلال آن‌قدر بالاست که برنده می‌شود/ خاطرات خوبی از شهرآورد دارم

۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۶۹۰۳۳
گلر خارجی اسبق استقلال: قدرت استقلال آن‌قدر بالاست که برنده می‌شود/ خاطرات خوبی از شهرآورد دارم
جورج توپالوویچ، دروازه‌بان اسبق تیم استقلال در فصل 84-83 در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا برای تیم سابقش آرزوی موفقیت کرد.

جورج توپالوویچ، دروازه‌بان صربستانی تیم فوتبال استقلال در لیگ چهارم که اخیرا در امارات مربیگری می‌کند، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: نمی‌دانستم این هفته دربی تهران برگزار می‌شود اما حالا که متوجه شدم برای استقلال آرزوی برد می‌کنم زیرا همان‌طور که تمام دربی‌ها مهم است،‌ این دربی هم اهمیت دارد. هم برای شخصیت تیمی،‌ هم برای رتبه در جدول و هم برای اعتماد به نفس تیم.

توپالوویچ با اشاره به شرایط استقلال در لیگ گفت: می‌دانم که تا این لحظه شرایط سخت بوده و تیم‌های زیادی توانسته‌اند با عملکرد خوب، پس از 7 هفته ‌امتیاز جمع کنند. اعتقاد دارم قدرت استقلال آن‌قدر بالا است که در تمام طول فصل موفق باشد نه اینکه تنها در مقاطعی خوب عمل کند. امیدوارم استقلال دربی را برنده شود.

دروازه‌بان اسبق استقلال درباره پیگیری نتایج این تیم افزود: در چند فصل اخیر نتایج استقلال را تنها از طریق شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنم و نمی‌دانم از کجا می‌شود بازی‌های این تیم را مشاهده کرد. برخی اخبار را متوجه می‌شوم اما به دلیل عدم آشنایی کامل به زبان فارسی کاملا متوجه اخبار نمی‌شوم.

توپالوویچ که خود سابقه بازی در دربی تهران را دارد در این باره گفت: خاطرات خوبی از دربی دارم زیرا در دیداری که من به میدان رفتم اصلا گلی دریافت نکردم. عدم دریافت گل، در آن دوران برای من اهمیت زیادی داشت. در آن بازی برنده نشدیم و بازی صفر- صفر شد. در بازی برگشت همان فصل روی نیمکت بودم که برنده شدیم. لحظه بسیار لذت‌بخشی بود. بسیار خوشحال بودم. بردن در آن بازی اهمیت زیادی داشت و مهم‌ نبود چه کسی درون دروازه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز