رضایی: نقش عبدی و امیری در دربی تعیین کننده است/ به برد پرسپولیس امیدوارم

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۶۹۱۶۴
رضایی: نقش عبدی و امیری در دربی تعیین کننده است/ به برد پرسپولیس امیدوارم
رحمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا تاکید کرد که دربی دیدار خاصی برای پرسپولیس و استقلال است.

رحمان رضایی، پیشکسوت فوتبال و باشگاه پرسپولیس، در خصوص شرایط این روزهای تیم گل‌محمدی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: فکر می‌کنم در هفته های گذشته پرسپولیس پس از یک شکست و چند تساوی یک مقدار با چالش روبرو شده بود اما بردهای اخیر  تیم وضعیت پرسپولیس را سر و سامان داد و توانست به رده دوم جدول رسیده و شرایط خود را بهبود دهد و از این جهت شرایط بهتری در مقایسه با استقلال در اردوی پرسپولیس حاکم است.

وی افزود: دو برد اخیر باعث شده اعتماد به نفس خوبی برای پرسپولیس ایجاد و مشخص شود این تیم ریتم خوبی را پیدا کرده و این مساله می تواند درصد موفقیت پرسپولیس در دربی را افزایش دهد و به این موضوع که پرسپولیس فاتح این دربی باشد، خوشبین و امیدوار باشیم.

رضایی به مردان کلیدی پرسپولیس اشاره‌ای داشت و در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: در حال حاضر شرایط پرسپولیس در فاز هجومی خوب است و چهره هایی مثل وحید امیری در میانه میدان و حتی پست های غیرتخصصی موفق نشان داده و می تواند یکی از مردان کلیدی در این بازی باشد. این در حالی است که مهدی عبدی هم بازیکن فرصت طلبی است و می تواند در این دیدار نقش تعیین کننده ای را در فاز هجومی پرسپولیس ایفا کند.

از مدافع سال‌های گذشته پرسپولیس در خصوص وضعیت دفاع این تیم در شرایطی که یحیی در این بازی سیدجلال حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، سوال کردیم که او در پاسخ به این پرسش خاطرنشان کرد: سیدجلال برای پرسپولیس فقط یک مدافع نیست و در  این تیم نقش یک لیدر و رهبر را در زمین اجرا می کند که با توجه به تجربه بالایی که دارد، می‌توانست مهره کارسازی تلقی شود. حالا که پرسپولیس در این بازی سیدجلال را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، بدون شک کادر فنی بهترین تصمیم را در خصوص جانشین او می گیرد. ساختار دفاعی با نفرات جدیدش در یکی، دو بازی اخیر کم اشتباه ظاهر شده و این اتفاق می تواند در دربی هم رخ دهد و توازن پرسپولیس در کارهای دفاعی با نفرات جایگزین به خوبی حفظ شود.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به شرایط استقلال داشت و در این خصوص افزود: استقلال در حال حاضر تیم خوب و یکدستی را در اختیار دارد و به طور حتم برای دربی انگیزه های متفاوتی را از این تیم خواهیم دید. تجربه برای موفقیت در دربی از اهمیت بالایی برخوردار است. با این تفاسیر و به هر صورت همانطور که در ابتدای صحبت هایم اشاره کردم، به موفقیت پرسپولیس در این دیدار خوشبین هستم.

رضایی که در مدت حضورش در پرسپولیس سابقه حضور در یک دربی را با پیراهن قرمز دارد، در این مورد گفت: زمانی که پرسپولیس بودم در یک دربی بازی کردم که طی آن پرسپولیس تا دقایق آخر با یک گل از استقلال عقب بود اما در نهایت با گلی که علی کریمی در آن دیدار به ثمر رساند یکی از یک- یک های معروف دربی در آن بازی رقم خورد. 

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز