ملایی: تایلند باید ضرر مالی فدراسیون ایران را جبران کند/ به دنبال لغو مسابقات هستیم

۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۹۱۷۷
ملایی: تایلند باید ضرر مالی فدراسیون ایران را جبران کند/ به دنبال لغو مسابقات هستیم
عضو تیم ملی روئینگ بانوان گفت: تایلند باید ضرر مالی فدراسیون ایران را جبران کند و به دنبال لغو مسابقات هستیم.

نازنین ملایی، عضو تیم‌ ملی روئینگ بانوان، درباره عدم حضور تیم‌ ملی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا تایلند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا لغو نشده اما در واپسین روزهای اعزام تایلند به فدراسیون ایران و عراق اطلاع داده که به دلیل شرایط کرونا و نحوه قرنطینه تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را ندارند. تغییر قوانین قرنطینه در روزهای منتهی به مسابقات و یا دیر اطلاع دادن تایلند به کشور ایران همگی به نوعی کوتاهی از سمت میزبان است که فقط ما را متضرر می‌‌کند.

وی افزود: البته که فدراسیون پیگیر لغو مسابقات است چون برخی کشورها هم خودشان به دلیل موج جدید کرونا تمایلی به شرکت در این رویداد را ندارند، بنابراین طبق قوانین این مسابقات را نمی توان با شرکت زیر هفت کشور برگزار کرد. فدراسیون ایمیل زده و نماینده ایران در کنفدراسیون آسیا نیز پیگیر لغو مسابقات و جبران هزینه‌های صورت گرفته است. مسابقات را بر اساس قانون نمی‌توان با نام قهرمانی آسیا برگزار کرد و باید به عنوان یک تورنمنت در نظر و نام تورنمنت روی آن گذاشت. از طرفی فدراسیون ایران تمام کارهای اعزام را انجام داده و بلیت سفر برای یکشنبه رزرو شده بود که با لغو حضور ایران فدراسیون دچار ضرر مالی فراوانی شد و طبیعتا باید این ضرر از سوی میزبان جبران شود. 

تنها نماینده قایقرانی ایران در المپیک توکیو درخصوص برنامه‌های پیش‌روی تیم تا بازی‌های آسیایی هانگژو بیان کرد: همه مسابقات در واقع به نوعی آماده سازی تیم برای شرکت در بازی های آسیایی هانگژو است. هرچند دیگر شرکت در این رویداد میسر نیست ولی روزهای پایانی سال کاپ آسیا را داریم که بعید می‌دانم آن مسابقات هم به دلیل شرایط کرونا برگزار شود. اوایل سال 1402 نیز کاپ جهانی 1،2،3 را داریم که هنوز نمی دانم در برنامه‌های فدراسیون هست یا خیر.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا درمورد هدفگذاری خود برای بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو گفت: دوره قبل موفق شدم مدال نقره بازی ها را به دست بیاورم و در المپیک هم عملکرد مناسبی داشتم. خوشبختانه انگیزه خوبی دارم و تلاش می‌کنم این دوره در چین که اتفاقا اصلی‌ترین رقیب ما هم به شمار می‌رود به طلای مسابقات برسم.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز