حضور داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در اجلاس جهانی مادرید

۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۲۰:۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۲۶۹۲۱۱
حضور داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در اجلاس جهانی مادرید
رئیس فدراسیون تنیس از امروز در اجلاس سه روزه فدراسیون جهانی تنیس در مادرید حضور دارد و در بخشی از برنامه های این اجلاس به همراه روسای فدراسیون ها، رقابت های مرحله نهایی دیویس کاپ را از نزدیک نظاره خواهند کرد.

به گزارش برنا؛ داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس به همراه امیر همایون صدری مدیر روابط بین الملل فدراسیون تنیس کشورمان در اجلاس جهانی فدراسیون جهانی که از امروز در مادرید آغاز شده است، حضور دارند.

امروز و در روز اول اجلاس جهانی تنیس، جلسه فدراسیون تنیس آسیا از ساعت ۸ صبح تا ۹:۳۰ ، برگزار شد که داود عزیزی به اتفاق امیر همایون صدری در این جلسه شرکت کرد و سپس کنفرانس جهانی از ساعت ۹:۴۰ تا ۱۴:۴۵ انجام شده است.

در حاشیه این اجلاس «داود عزیزی» رئیس فدراسیون تنیس ایران و «دیوید هگرتی» رئیس فدراسیون جهانی در خصوص مسائل مختلف این رشته دیدار و گفتگو‌ کردند.

در قالب این اجلاس، برنامه ریزی شده است که روسای فدراسیون ها ، مرحله نهایی دیویس کاپ را از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ به وقت ایران ، از نزدیک نطاره کنند.

فردا در روز دوم اجلاس جهانی با برگزاری جسله سالیانه تنیس ( AGM) و سپس حضور روسای فدراسیون عضو در مرحله نهایی مسابقات دیویس کاپ همراه است.

سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک هم در حمایت از فدراسیون تنیس ایران پیش از برگزاری اجلاس جهانی مادرید در نامه ای به «دیوید هگرتی» رئیس فدراسیون جهانی تنیس ، از میزبانی دوره ها و رویدادهای بین المللی به میزبانی فدراسیون تنیس کشورمان تاکید کرده بود.

فردا در روز پایانی این اجلاس، داود عزیزی جلسات مختلفی را در خصوص برنامه های توسعه ای تنیس کشورمان با مسئولان فدراسیون جهانی تنیس خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز