رییس کمیسیون زنان: ۱۰۲ چهره برتر اخلاق ورزش زنان معرفی می‌شوند

۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۷:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۹۲۱۵
رییس کمیسیون زنان: ۱۰۲ چهره برتر اخلاق ورزش زنان معرفی می‌شوند
رییس کمیسیون ورزش و زنان کمیته ملی المپیک از معرفی زنان ورزشکار و مربیان زن برتر در حوزه اخلاق برای نخستین بار در ورزش زنان ۲۳ دی ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) خبر داد.

به گزارش برنا؛ مهین فرهادی‌زاد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کمیسیون زنان و ورزش از هشت ماه پیش درباره انتخاب بانوی ورزشکار و مربی برتر اخلاق فعالیت خود را آغاز کرد که این نفرات که از سوی فدراسیون‌ها معرفی می‌شوند.

وی افزود: اما در انتخاب این نفرات شاخص‌هایی تدوین شده است که فدراسیون‌ها و نایب‌رییسان بتوانند در انتخاب ورزشکاران و مربیان ورزشی دقت مناسبی داشته باشند.

معاون سابق وزیر ورزش و جوانان این را هم گفت: شاخص‌ها بر اساس عدالت است تا بتوانند افراد بیشتری را از منظر اخلاق‌مداری در فضای ورزش معرفی کنند. موضوع اخلاق از ویژگی بسیار متعددی برخوردار است و فرد در واقع رفتار و اخلاقش در فعالیت‌های اجتماعی حضور در نهادهای مردمی و مراقبت از دوپینگ و دیگر شاخص‌ها بررسی می‌شود.

فرهادی‌زاد درباره نفرات معرفی شده به این کمیسیون توضیح داد: از بین ۵۱ فدراسیون تاکنون ۴۶ ورزشکار زن برتر اخلاق معرفی شده است. همچنین در کنار معرفی هر ورزشکار از ۵۱ فدراسیون یک مربی زن برتر هم معرفی می‌شود.

وی می‌گوید: این جشنواره در آستانه میلاد حضرت زینب در ۲۳ دی ماه برگزار و از ۱۰۲ چهره زن برتر ورزشی تجلیل می‌شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز