احمدی: از ظرفیت و توانایی افراد دارای معلولیت به بهترین شکل در وزارت ورزش و جوانان استفاده می‌کنیم

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۹۵۴۵
احمدی: از ظرفیت و توانایی افراد دارای معلولیت به بهترین شکل در وزارت ورزش و جوانان استفاده می‌کنیم
مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: ما در وزارت ورزش و جوانان این وظیفه را داریم که در خدمت همکاران دارای معلولیت و خانواده‌هایی که افراد معلول در خانه دارند باشیم و با درد یکدیگر آشنا شویم. هدف ما این است که از ظرفیت و توانایی افراد دارای معلولیت به بهترین شکل در وزارت ورزش و جوانان استفاده کنیم.

به گزارش برنا؛ جلسه دکتر اسماعیل احمدی سرپرست حوزه وزارتی و مشاور وزیر در امور ایثارگران امروز با افراد دارای معلولیت و یا دارای معلول در خانواده درجه یک حوزه وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

دکتر احمدی در این دیدار با اشاره به لزوم توجه مسئولین به افراد دارای معلولیت اظهار داشت: خوشحالم که در این جمع حضور پیدا کردم و در برنامه ریزی قرار داده‌ایم که به صورت هفتگی سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و افراد دارای معلولیت حوزه وزارت ورزش و جوانان داشته باشیم. یقین داریم حضور در خانه‌های این عزیزان باعث ایجاد انگیزه برای ما خواهد شد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان همچنین درخصوص فداکاری که خانواده‌های دارای افراد معلول انجام می‌دهند خاطرنشان کرد: این فداکاری‌ها ستودنی است و ما و همه مسئولین وظیفه داریم که در خدمت این دوستان باشیم و در جریان مشکلات آنها قرار بگیریم. علت اصلی که اسلام برای دور هم جمع شدن از قبیل نماز جماعت و دعاهای دسته جمعی به آن تاکید دارد به خاطر همین است که در جریان و احوال یکدیگر قرار بگیریم. انس و اخوت گرفتن با یکدیگر یکی از مزایای این دید و بازدیدها است.

وی در ادامه با اشاره به درخواست‌های همکاران که دارای معلولیت هستند و یا افراد دارای معلولیت در خانه دارند اظهار داشت: به طور جدی پیگیر درخواست‌ها و مصوبات مدنظر برای ایجاد شدن رفاهیات بیشتر برای این عزیزان هستیم. افراد دارای معلولیت با وجود شرایط سختی که دارند در هر جایی که کار می‌کنند به اندازه کسانی که معلولیتی ندارند زحمت می‌کشند و کارهای محوله را بهتر و دقیق تر انجام می دهند لذا قدردان تلاش‌های آنها هستیم.

دکتر احمدی بیان داشت: این رسیدگی‌ها باعث خواهد شد که خداوند به ما نیز لطف داشته باشد. زندگی این افراد مجاهدت گونه است و باید همه سعی کنیم از زندگی این دوستان درس بگیریم. از امکانات و ظرفیتی که در وزارت ورزش در اختیار داریم برای خدمت به جامعه معلولین استفاده می کنیم و پیگیر مسائل رفاهی همکاران خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز