کاظمی: مجلس تمام قد از تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال دفاع می‌کند

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۲۶۹۵۷۵
کاظمی: مجلس تمام قد از تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال دفاع می‌کند
نماینده مردم پلدختر در مجلس در خصوص عملکرد فدراسیون فوتبال و تصویب اساسنامه به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش برنا؛ سید حمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر در مجلس در خصوص عملکرد فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به ظرفیتهایی که کشور در حوزه ورزش مخصوصا فوتبال وجود دارد،توقع و انتظار مردم از این رشته پرطرفدار و علاقمند بسیار زیاد است. فدراسیون فوتبال  اخیرا با مدیریت جدید، علیرغم مشکلات و محدودیت های جدیدش، عملکرد خوبی داشته است.

وی ادامه داد: در بازیهای مقدماتی جام جهانی همیشه با برخی از کشورها که مسابقه داشتیم، مردم با تردید نگاه می کردند و به سختی از گروه های خود بالا می آمدیم. اما اکنون تیم ملی فوتبال ایران با قدرت تیم های مختلف آسیایی را پشت سر می گذارد و بدون دغدغه به جام جهانی می رود. بر همین اساس جا دارد از مسئولین فدراسیون فوتبال، کادر تیم ملی و بازیکنان در کنار مردم شریف ایران که در هر حال پشتیبان ورزش مخصوصا فوتبال هستند، تشکر و قدردانی کنم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس درباره اینکه فوتبال نیازمند حمایت ویژه از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی است، در ادامه بیان کرد: فوتبال بخاطر گستردگی و علاقمندی بالایی که در سطح جامعه دارد، باعث شده تا توقعات از این رشته متفاوت باشد. بر همین اساس این رشته پرطرفدار نیازمند حمایت ویژه دولت و مجلس شورای اسلامی است تا در مسیر موفق پیش رو، گام های استوار و محکمتری بردارد. ما باید از تیم ملی فوتبال ایران حمایت ویژه داشته باشیم.

کاظمی افزود: مردم از تیم ملی فوتبال توقع بسیاری دارند و بدون شک مجلس در کنار دولت از این تیم حمایت خواهد کرد تا در جام جهانی نه تنها حضور موفقی داشته باشیم بلکه عملکردمان در مراحل مختلف جام جهانی نیز موفق تر باشد و بدرخشیم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس در ادامه در خصوص تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال توسط مجلس شورای اسلامی گفت: باید نشستهای مختلفی را با کارشناسان حوزه فوتبال و مخصوصا مسئولین فدراسیون برگزار کرد. اساسنامه فدراسیون فوتبال، پشتوانه قانونی در حوزه فوتبال کشور را خواهد داشت. معتقدم باید هر چه سریعتر اساسنامه فدراسیون فوتبال تصویب شود. باید نقطه نظرات مورد نیاز در این زمینه اخذ شود تا مجلس شورای اسلامی به بررسی آن بپردازد.

وی در پایان گفت: مجلس تمام قد از تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال دفاع می کند و در این میان معتقدم دولت محترم نیز باید حمایت ویژه ای از این رشته ورزشی داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز