استقلال صفر- پرسپولیس صفر

سرخابی‌ها راضی از تساوی/ دربی ۹۷ برنده نداشت

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۲۶۹۶۰۳
سرخابی‌ها راضی از تساوی/ دربی ۹۷ برنده نداشت
دیدار دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس به تساوی انجامید.

به گزارش برنا؛ حساس ترین دیدار هفته هشتم بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت 16:15 دقیقه امروز شنبه 13 آذر به قضاوت موعود بنیادی فر بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال هجومی آغاز کرد و اشتباهات بازیکنان پرسپولیس موجب شد تا حریف در همان ابتدا صاحب موقعیت شود. به تدریج پرسپولیس با طراحی حملات از جناح راست روی دروازه حریف خطرناک نشان داد. در دقیقه یازدهم ضربه سر ژستد با اختلاف زیادی از روی دروازه به بیرون رفت. دقیقه 14 حسین حسین‌زاده وینگر استقلال در موقعیتی تک به تک با لک قرار گرفت که کمک داور اعلام آفساید کرد. فرهاد مجیدی به این تصمیم اعتراض شدیدی داشت. در دقیقه 23 کامیابی‌نیا پس از تکلی خشن و بی‌مورد، کارت زرد دریافت کرد تا نخستین اخطاری بازی باشد. در ادامه اشتباهات متعدد بازیکنان در ارسال پاس موجب شد تا موقعیت مناسبی شکل نگرفته و تیم‌ها با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

67

در نیمه دوم و در دقیقه 47 ضربه سر وحید امیری از مقابل محوطه شش قدم در چارچوب استقلال نبود و به بیرون رفت. در دقیقه 50 نفوذ مهدی ترابی از سمت راست زمین استقلال و عبور از دو بازیکن حریف و ارسال او به مقابل دروازه به وحید امیری رسید اما این بازیکن نتوانست استفاده لازم را از این موقعیت ببرد و توپ او توسط استقلالی‌ها منحرف شد. در دقیقه 55 ارسال کرنر به روی دروازه پرسپولیس به دفع اشتباه مدافع پرسپولیس همراه بود که دروازه حامد لک را تهدید کرد. در دقیقه 62 ارسال  امیری در عرض محوطه جریمه استقلال قبل از رسیدن به عیسی آل‌کثیر با واکنش خوب حسینی دفع شد. در دقیقه 88 ارسال توپ به مقابل محوطه جریمه پرسپولیس، با برخورد ژستد و فرجی همراه بود و این دو بازیکن زمین خوردند و توپ از مقابل دروازه عبور کرد ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت که با اعتراض نیمکت استقلال همراه بود. در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا امتیازات در شهرآورد 97 تقسیم شود.

داور: موعود بنیادی‌فر

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی (74- آرش رضاوند)، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی، رودی ژستد (89- ارسلان مطهری)، محمد دانشگر، رضا آذری (67 - زبیر نیک‌نفس) و امیرحسین حسین‌زاده

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه (1+90- حامد پاکدل)، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر (78- مهدی عبدی) و سعید آقایی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز