سجادی: موضوع اساسنامه فدراسیون فوتبال جای نگرانی ندارد

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۶۹۶۳۲
سجادی: موضوع اساسنامه فدراسیون فوتبال جای نگرانی ندارد
وزیر ورزش و جوانان گفت: موضوع اساسنامه فدراسیون فوتبال جای نگرانی ندارد چرا که دولت این اساسنامه را تایید کرده و الان برای تصویب در اختیار مجلس است.

به گزارش برنا، دکتر سید حمید سجادی که برای دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران حاضر شده بود در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که نگرانی ها از عدم تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال و بند یک آن وجود دارد،‌ تاکید کرد: جای نگرانی نیست، در بند یک فدراسیون های جمهوری اسلامی آمده که آنها نهادهای عمومی و غیر دولتی هستند. در فوتبال خواسته و نظر فیفا این بود که کلمه «عمومی» حذف و «غیر عمومی» باشد.

وی گفت: اساسنامه برای تصویب به مجلس واگذار شده است. امیدوارم با حمایتی که تاکنون از مجلس در ورزش دیدیم این اتفاق صورت بگیرد. فوتبال یکی از رشته‌های موفق ماست و تیم ملی کشورمان که البته امیدوارم چشمش نزنیم یک سال است شکست نخورده و در آستانه یکی از سریع‌ترین‌ صعودها را به جام جهانی قرار گرفته‌ است. اینجا باید به فدراسیون فوتبال برای نحوه اداره تیم ملی و حمایت‌هایش تبریک و به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید بگوییم.

دکتر سجادی ادامه داد: قول و قرارهایی از قبل گذاشته شده که ما هم به آن پایبند هستیم. دولت موافقت کرده و در حال حاضر برای تصویب در اختیار مجلس است.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص تبلیغاتی محیطی فوتبال و مسایل پیرامونی آن گفت: این تصمیم مبارک فوتبال ایران باشد چرا که با همکاری و درایت فدراسیون فوتبال شاهد یک وفاق ملی بودیم. با تصمیمی که گرفته شد و حمایتی که صورت گرفت شاهد یک تصمیم خوب بودیم که در راستای سیاست های وزارت ورزش و در جهت آینده ورزش باشگاهی کشور به سرانجام رسید که امیدوارم خیر و برکتش به فوتبال باز گردد.

دکتر سجادی در خصوص بحث ورود بانوان به ورزشگاه ها هم گفت: با نظر مساعد در حال بررسی هستیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز