گل‌محمدی: از استقلال بهتر بودیم/ باید برنده دربی می‌شدیم

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۷:۳۳
کد خبر: ۱۲۶۹۶۴۰
گل‌محمدی: از استقلال بهتر بودیم/ باید برنده دربی می‌شدیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نسبت به حریف برتری داشتیم و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم.

به گزارش برنا؛ یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال گفت: بیشتر جریان بازی در اختیارمان بود. موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم برنده باشیم. هر وقت توانستیم روی زمین به حریف فشار آوردیم.  در دو سه صحنه اتفاقاتی از سوی داور افتاد که جریان بازی را به نفع حریف کرد. باید به چشمی بابت خطا کارت زرد می‌داد اما به او اخطار نداد ولی به من و عالیشاه کارت داد. در مجموع بازی سختی برای قضاوت بود و در مجموع تیم داوری خوب بود. هم بازی خوبی انجام دادیم و ریتم بازی را هم توانستیم کنترل کنیم. هر وقت لازم بود توانستیم ریتم بازی را حفظ کنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. باید خودمان را برای دیدارهای بعدی آماده کنیم.

گل محمدی درباره حضور تک مهاجم در ترکیب پرسپولیس افزود: با دو مهاجم بازی می‌کردیم. هم عیسی آل کثیر و هم امید عالیشاه در زمین حضور داشتند. با اضافه شدن عالیشاه در خط هافبک می‌توانستیم حفظ توپ داشته باشیم. اگر می‌توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم برنده زمین می‌شدیم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملی نشدن وعده‌های مالی از سوی مدیریت تاکید کرد: همه می‌دانند چقدر مشکل مالی داشتیم و داریم. البته امروز آقای صدری 15 درصد واریزی داشتند. زحمت زیادی کشیده می‌شود. این زحمت‌ها شاید کافی نباشد و این موضوع بیشتر به تصمیم گیرندگان مربوط می‌شود. ما هم تا جایی که می‌توانیم این موضوع را بیان می‌کنیم. ما تا جایی که می‌توانیم روی امور روحی و روانی بازیکنان کار می‌کنیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز