نامداری: بازی‌های سرخابی‌ها با سایر تیم‌ها بهتر از بازی‌های‌شان با هم است/ آبی‌پوشان پتانسیل قهرمانی دارند

۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۶۹۶۴۹
نامداری: بازی‌های سرخابی‌ها با سایر تیم‌ها بهتر از بازی‌های‌شان با هم است/ آبی‌پوشان پتانسیل قهرمانی دارند
پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: آبی‌پوشان پتانسیل قهرمانی دارند

اشکان نامداری، سنگربان اسبق تیم فوتبال استقلال، درباره دربی 97 سرخابی‌های پایتخت به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: متاسفانه بازی سرد و کسل‌کننده‌ای را شاهد بودیم. مدت‌ها می‌نشینیم در انتظار یک دربی خوب و از چند روز قبل همه خوشحالیم اما هربار همین طوری می‌شود و ما هم درس نمی‌گیریم. به نظر من در حال حاضر بازی‌های استقلال و پرسپولیس با دیگر تیم‌ها جذاب‌تر تا بازی‌های رو در روی‌شان. ترجیح می‌دهم بازی‌ استقلال مقابل گل گهر یا سپاهان را ببینم تا بازی دربی.

پیشکسوت آبی‌پوشان در ادامه افزود: دلیل اصلی ترس مربی که نه،‌ ترس هر دو مجموعه شامل مربی،‌ مدیر، بازیکن، هوادار و هر کسی که در این دو مجموعه کار می‌کنند است. تساوی هم مدیر را راضی می‌کند و هم مربی و هم هوادار را. به همین دلیل هر دو تیم محتاط کار می‌کردند.

نامداری درباره تغییر تاکتیک و استفاده از بازیکنان جوان عنوان کرد: سر تمرین نیستم و باید به مربی اعتماد کرد اما به نظر می‌رسد می‌شد از بازیکنانی چون امین قاسمی نژاد که می‌توانند در لحظاتی خاص به استقلال کمک می‌کنند، استفاده کرد. به طور مثال قاسمی‌نژاد در 30 متری دروازه می‌تواند شوت بزند و کمک حال باشد اما در ترکیب نبود. هرچند که پیش بینی می‌کنم با حضور او هم سبک بازی همین‌گونه پیش می‌رفت.

او درباره بازیکنان خارجی استقلال گفت: در زمان ما تیام، جباروف و پاتوسی بودند. نمی‌دانم مساله فشار روی ژستد و یامگاست یا نه اما بگذارید برای‌تان خاطره‌ای بگویم. یک بار در آن روزها «گرو» با اشک در هتل از ما خواست اجازه خروجش را بدهیم. او پیام‌های منفی زیادی گرفته بود و تحت فشار زیادی قرار داشت. شاید بازیکان فعلی هم در چنین شرایطی هستند. ژستد البته باید یکی از آن سرها را گل می‌کرد. نمی‌دانم فشار زیاد بود یا مساله فنی است اما باید بهتر کار می‌‌کرد.

دروازه‌بان اسبق استقلال درباره حضور سیدحسین حسینی درون دروازه و عملکردش گفت: هیچ کدام از دروازه‌بان‌ها محکی جدی نخوردند. حسینی یک تو را با پا کنترل کرد که ممکن بود به ضررش تمام شود اما در تایمینگ‌های خروح بسیار خوب بود.

او درباره روند استقلال در ادامه لیگ افزود: وقتی سپاهان امتیاز از دست می‌دهد ما اگر بخواهیم قهرمان شویم باید برنده شویم. چه سپاهان و چه دیگر رقبا. در غیر این صورت کار به روزهای آخر کشیده می‌شود. به نظر بنده استقلال امسال پتانسیل قهرمانی دارد اما در روزهایی که دیگران نتیجه نمی‌گیرند باید تمام امتیازات را کسب کند.

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز