قدردانی گل‌‎محمدی از کانون هواداران در پایان دربی

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۲۶۹۶۷۶
قدردانی گل‌‎محمدی از کانون هواداران در پایان دربی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، بعد از کنفرانس خبری، با حضور مجدد در زمین مسابقه از اعضای کانون هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه قدردانی کرد و با پرده‌نگاره ویژه پرسپولیس، عکس یادگاری گرفت.

به گزارش برنا، در روزی که فوتبال ایران و پرسپولیس بار دیگر در حسرت حضور تماشاگران بودند، یحیی گل‌محمدی با تعدادی از اعضای کانون هواداران پرسپولیس و حاصل زحمات آن‌ها، عکس یادگاری گرفت.

سرمربی قهرمان فوتبال ایران، بعد از پایان مسابقه باید بلافاصله در کنفرانس خبری حضور پیدا می‌کرد او بعد از پاسخ‌گویی به سوالات نمایندگان رسانه‌ها، دوباره به زمین ورزشگاه آزادی برگشت. دلیل این بازگشت، حضور در جمعی از اعضای کانون هواداران پرسپولیس بود که برای جمع‌آوری نمادها، پرچم‌ها و بنرهای پرسپولیس باید در محل حضور پیدا می‌کردند.

گل‌محمدی در جریان این حضور از اقدام‌های کانون هواداران در این مدت و به ویژه برای دربی قدردانی کرد. اهمیت این مساله برای وی از آن جهت بود که اعضای کانون روز جمعه جدای از زحمات زیادی که برای اجرای برنامه‌های مختلف کشیده بودند با مشکلات و مانع‌تراشی‌هایی نیز روبه رو شده بودند.

در این میان ابتکار جدید کانون هواداران در اجرای طرح اولین پرده‌نگاره در ورزشگاه‌های ایران نیز نظر سرمربی پرسپولیس را به خود جلب کرده بود و به همین مناسبت با این پرده‌نگاره و اعضای کانون که در محل حاضر بودند، عکسی به یادگار گرفت.

انتهای پیام// 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز