داورزنی: در گذشته شرایط کنونی ورزش بانوان در حد آرزو بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۹:۳۰
کد خبر: ۱۲۶۹۸۴۵
داورزنی: در گذشته شرایط کنونی ورزش بانوان در حد آرزو بود
رئیس فدراسیون والیبال گفت: شرایط کنونی ورزش بانوان در حد آرزو بود.

به گزارش برنا، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در مراسم تجلیل از دکتر مهین فرهادی زاد اظهار کرد: بیان خدمات 35 ساله خانم فرهادی‌زاد سخت است. با مشکلات بسیاری مواجه بودیم که الان عادی شده است. برای ساری و جاری کردن سیاست‌های سازمان با ایشان هم‌کاری‌های زیادی داشتیم که اگر این خصائل مقاومتی نبود، این توسعه رخ نمی‌داد. 30 سال پیش تیم‌مان در یک استان قهرمان شده بود و علما دیدار هم با خانم‌ها نمی‌کردند، حتی مسابقه‌ای را تنظیم می‌کردیم که بلافاصله رالی خانواده یا امثالهم ممنوع می‌شد.

وی افزود: بعضی وقت‌ها کار کردن برای بانوان جرم بود و الان است که اقدامات خوبی برای استان‌ها صورت گرفته. این پی‌گیری‌های مستمر خانم‌ها طاهریان و فرهادی‌زاد به این جا انجامید. یک زمانی شرایط کنونی در حد آرزو بود که با برنامه‌ها و پی‌گیری‌های خانم‌ها صورت گرفت. ورزش بانوان پس از انقلاب مدیون زحمات این هاست. رهبری کار در دست ایشان بود و مرهون‌شان هستیم.

داورزنی گفت: مقاومت‌های زیادی شکل گرفت کا بانوان فعالیت ورزشی نداشته باشند اما کمی این فضا بازتر شد. این مسیر باز نمی‌شد مگر با پای‌مردی‌ها، ثبات و خون‌دل‌خوردن‌های این خانم‌ها و کار به این‌جا رسیده که مسیر بازتر باشد و اعزام‌ها بهتر شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز