پشتوانه‌ سازی در والیبال ساحلی؛ پایان اردوی استعدادیابی زیر ۱۹ سال بندر امام

۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۵:۲۵
کد خبر: ۱۲۶۹۸۵۱
کمیته ساحلی فدراسیون والیبال کشور در راستای پشتوانه‌ سازی برای تیم‌های ملی اردوی استعدادیابی و آماده‌سازی تیم‌های زیر 19 سال را در شهر بندر امام خمینی (ره) استان خوزستان برگزار کرد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در این اردوی 2 روزه که روزهای 12 و 13 آذر برگزار شد، 33 بازیکن حضور داشتند که از مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور در مشهد و اردوی استعدادیابی محمود آباد انتخاب شده بودند.

33 بازیکن دعوتی در دو گروه A و B بر اساس آیتم‌های فنی تقسیم و تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر برگزار کردند. همچنین تست آیتم‌های 540 متر، دوی 4 در 9 متر و چابکی در این اردو از دعوت شدگان گرفته شد.

بازیکنان دعوتی در یک ماه قبل از حضور در اردو نیز تمرینات آمادگی جسمانی و توپی خود را پیگیری و فیلم تمرینات را برای مربیان اردو ارسال کرده بودند.

در مجموع بازیکنان قد بلند و مستعد خوبی در این اردو شرکت کردند که نوید پشتوانه خوبی برای تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در آینده بودند.

دو بازیکن بلندقامت با 197 و 195 سانتی‌متر قد، چهار بازیکن با 187 و چهار بازیکن با 185 سانتی‌متر قد از جمله بازیکنان این اردو بودند و سایر دعوت شدگان نیز بین 175 تا 185 سانتی متر قد داشتند.

حامد نژداغی و بهروز مصطفی‌نژاد مربیان این اردوی دو روزه بودند و مسعود مرتضایی، محمدرضا راشدی و عزیز  چیت‌ساز نیز آنان را به عنوان کمک مربی همراهی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز